Free Cursors

Ännu en dag.......

image108


Ja, då har man jobbat undan lite här då, nu kan man ta det lite lugnt på dagen, kanske dimper det ner nåt mail, men tar det allteftersom. Alldeles nyss var maken och jag till Ica o köpte på oss kräftor... De sålde kinesiska jumbokräftor för 34,90, max 2 per kund, så vi stack iväg o köpte 2 var o gick i varsin kassa... Så imorgon ska vi ha en egen liten kräftskiva, bara vi två, när han kommer hem efter golftävlingen... MYYYYYYYYS!!!!!!!!!!!

Ja, som ni vet så har jag ägnat mycken tid åt fönsterputsning de senaste dagarna och så ska jag också göra idag... Jag har hallen kvar och tv-rummet, får se hur mycket jag hinner. Maken ska ju ta tv-rummets fönster på utsidan, så där går det rätt fort. Ja, vi får se... Det är så underbart med rena fönster, eller vad tycker ni???
image110
Sen ska vi sticka ut på golfbanan en sväng, skönt!!! Nu är det nån vecka sen jag var ute... Ja, det är både skönt och roligt, jag lovar...

Nehej, nu är det dags att dra igång!!! Hörs senare, tror jag!!!

Kramelikram!!!image109

Kloka ord:
Postat av: Mia

Mysigt med en kräftskiva på tu man hand :-)
Kram

2007-08-23 @ 13:24:44
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: evelina

kräftor är ju så gott!!
kram

2007-08-23 @ 20:24:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Hustanten...

Fönstertvättstips : gammalt o beprövat , Fairy diskmedel utblandat m vatten ( alltid kallt vatten för glansens skull)
i en duschflaska och sen gnugga torrt det sista med helt vanligt tidningspapper , blir suveränt av den kombon =) !

2007-08-23 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0