Free Cursors

JAG HAR BLIVIT FASTER!!!!

image75

Hej alla glada!!!

Tillbaka efter ett drygt dygn i Sthlm. Har varit på min makes systerdotters dop av sin dotter, Angelina... Mycket trevligt och fint.

Sen igår kväll kl.21.20 hände nåt sååååååååååååå underbart... Jag blev FASTER för andra gången... Min bror och hans sambo fick sin andra son, Richard (osäker på stavningen). Den lille var 49 cm lång och vägde 3 800 gr. Gissa om vi väntat, lillen var planerad till den 8 augusti, men dröjde 10 dagar..........................
GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLEBROR MED FAMILJ!!!
image73 Storebror Henric var hos farmor (min mor) igår kväll och sov där för första gången, allt löpte smärtfritt.. Mamma hade väl tankar åt både ena och andra hållet eftersom han inte sovit där ensam någon gång förut. Men han fick sin vällingflaska (Han är 3 år nyss fyllda) och sen somnade han på 5 minuter och sov till 07,30 imorse. Skönt för min mamma!!! image74Idag var min bror med lille Henric och hälsade på mamma/sambo på sjukhuset då hon inte fick åka hem idag, förhoppningsvis imorgon. Och visst har man tankar på hur syskon ska reagera på ny bebis, men Henric sa bara att; "Vi ska ta med honom hem..." Visst är det väl gulligt. Om jag får tillåtelse från bror o sambo så kommer bild på den lilla efter att vi varit där o hälsat på.

Ikväll har maken och jag ätit lite chicken mc nuggets o currysås, svärmor bjöd oss alla 5 på pizzarestaurang i Strängnäs, goa hon, så jag kan inte säga att vi var speciellt hungriga!!! Nu ska vi strax natta kudden, har lite tidningar att läsa, köpte mig en liten skvallerblaska när jag handlade ikväll, då jag skjutsade hem sonen till pappa. (Se och Hör...)

Stora godnattkramar!!!! image76

Kloka ord:
Postat av: Gabriella

Grattis, grattis..vet hur det känns, blev för snart 4 månader sen moster till världens sötaste lille Noel..åh..dom e ljuvliga, dom små!!! va fin din blogg e..
Ha en fin dag!!

2007-08-20 @ 08:08:44
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Mia

Grattis!! Mysigt med bebisar i familjen :-)
Själv blev jag moster första gången naä jag var 6 år sen har syskonbarnen kommit på löpande band ;-)
Jag är moster till fyra och faster till sju stycken.
Kram

2007-08-20 @ 08:30:08
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Emelie

Grattis va kul att bli faster igen!!! Underbart med en liten bebis.
Ja, visst är min blogg fin? Mia är grymt duktigt, jag fattar bara inte hur hon bär sig åt?? Jag är så nöjd och glad!
KRAM

2007-08-20 @ 10:28:35
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Jessica

grattis faster! jag blev också faster för 4 månader sedan när min bror och hans fru fick tvillingar. sedan i lördags är man då stolt gudmor till den ena också =).

2007-08-20 @ 11:28:33
URL: http://germanchick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0