Free Cursors

Kväll igen...


image84

Ja, då var det kväll igen, snart dags att natta sig... Närå, jag skojade bara, min make är precis på väg hem efter en golfronda med sina kompisar. Skönt för killarna att gå några hål o snacka lite...
Jag har varit till köpcentret i närheten, köpte kaninmat och lite annat både nyttigt och onyttigt...
Ja, det är inte utan att man är lite hungrig nu, men maken har sagt att han ska laga maten ikväll, pasta med bacon, champinjoner, purjo, mozzarella och pesto... Guuud så hungrig jag blev nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image81

Oj, nu försvann det några minuter, maken kom hem och skulle påbörja maten och när han var o handlade tidigare idag så hade han glömt... Ja... BACON!!! Det som sätter smak på alltihopa... Så jag stack iväg och köpte det... Så nu står mannen i startgroparna med maten, guuud så gott det ska bli... Han är en mästare på mat, måste jag säga, leker med recept, byter ut det ena mot det andra osv, det är sååå kul... Jag som varit så harig med mat förut, typ ätit det man smakat på förr... Men han har fått mig på andra tankar... Han är underbar och vet ni vad som är det bästa??? Han är min make!!!! Och jag älskar honom mer än något annat i världen!!! Nästa söndag åker vi till Åland igen, ja man kan nästan tro att vi är stammisar och ja, det kanske vi är... *ler*
image83
 Inte riktigt likt Viking Line´s Cinderella, men ändå... Ja, vi älskar verkligen att åka med Cinderella, den har liksom allt, en underbar pub med trubadur där det är sååå mysigt att sitta både före och efter maten, brukar faktiskt fastna där... Sen ett kanondisco när natten faller på och likaså mogendans för den som vill, och det vill vi, ibland i alla fall... OCH den dagen, söndagen den 26 augusti, har min underbara make och jag varit gifta i tre månader!!!! De mest underbara, härliga, roliga, fina, goa och mest romantiska månaderna i hela mitt liv!!! Nehej ni mina vänner nu har min man precis ställt fram maten på bordet, nu är jag sååå hungrig och mysesugen!!!! Vi har massor massor av tända ljus och en fin kandelaber på bordet, kan man ha det bättre??? Ja ni tjejer, hoppas ni har det nästan lika bra som jag i alla fall...

Varma nattekramar från oss... image85








 

Kloka ord:
Postat av: evelina

oj så mysigt du har det =)
och har det verkligen gått 3 månader redan! grattis till det!
kram

2007-08-20 @ 21:11:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jessica

åh, det låter ju mer än mysigt det där. nej, tyvärr har jag det inte fullt lika romantiskt just nu eftersom jag befinner mig i sverige och min make i tyskland och det lär inte bli någon romantik förrän i slutet på nästa vecka när jag kör hem igen, men då ska det tas igen! =)
ha en trevlig kväll!

2007-08-20 @ 23:07:54
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Sessan:

Vad mys pysigt!!!
Massa kramar

2007-08-20 @ 23:58:47
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Helena

Låter jättemysigt,
Du verkar ha gjort ett kap!
Ha det gott!

2007-08-21 @ 07:42:54
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se
Postat av: Kristina

Såg att du gjort en länkning till mig:) Nu har du en hos mig oxå:) Kram

2007-08-21 @ 13:47:38
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0