Free Cursors

Ny dag!!!

image56Hello friends.............................                       

Nu är jag tillbaka och ska se om jag kan hålla i den röda tråden idag då, mor min ringde igår när jag höll på o bloggade, så jag tappade allt...

Ja, inte kom vi i säng igår kväll heller, först slocknade makens son och sen maken... Men då tog vi tillfället i akt, min lilla bonusdotter (lilla o lilla; 14 år och ca 1,80 lång) och jag, vi satt vid datorn och grejade lite. Sen kom vi på att hon skulle ha en egen blogg, titta gärna in o ge henne nån kommentar, då blir hon sååå glad! www.bibbowgirl.blogg.se Hon har inte Internet hos sin mamma, så hon kommer att uppdatera när hon är hos oss. Tycker nog att vi fick till det riktigt riktigt bra! image54lilla gumsan och hoppas du blev nöjd!!

Idag har jag jobbat en del hemifrån, det funkar bra, tänk att jobba intensivt och sen kunna slänga på en tvättmaskin eller så... Sååå skönt! Då har man inte det hängande över en när man kommer hem utan det flyter på under dagen.

Helgen som kommer ska vi till Stockholm, min makes systerdotter ska döpa SIN dotter, Angelina. Så mysigt.
Alltid trevligt och så roligt att träffa släkten där, jättekul! Barnen har minst lika kul med att träffa sina kusiner också, de är från 10-18 år så det funkar bra, alla har kul ihop!

Ja, vi har varit så uppbokade och är fortfarande, har aldrig haft såhär fullt upp, det är dop, vi ska till Åland (ja, igen...), vi ska till landet med våra bästa vänner o alla barn o ha lite kräftskiva, vi ska till vänner i Hökerum (utanför Ulricehamn) med barnen... Sen är det golftävlingar för maken och hans bästa vän... De spelar så bra att nu är det bara två "matcher" kvar, sen kan det bli final i Portugal och vet ni vilka fruar som ska följa med då??? Gissa!!!!!!

Pratade med min vän Mira i telefon igår,hon är bara så go, den tjejen... (www.husfrun.blogg.se) Vi har så kul, bara skrattar när vi hörs... (Även om hon har rostfritt i köket... Hatar det, men hon älskar det!!!) hahahaha
Har fått så många nya vänner genom bloggning, så det är inte klokt, TACK alla ni som finns där, jag tror ni vet vilka ni är som jag tycker så mycket om och "pratar" ofta med, via msn eller kommentarer...
image57 Till Er alla från mig!

Igår kom det ett litet paket med posten... Cdon.com hade fraktfritt och allt som är gratis är ju bra (eller hur Mira??) så vi beställde nån cd med lite The Best Of med Rod Stewart som vi tycker så mycket om båda maken och jag, + att jag skickade efter en skiva med Jill Johnson (underbar, tycker jag) som heter Roots and Wings, den är såååå himla bra. Har haft den, men vet inte vart skivan tagit vägen, bara fodralet är kvar och jag har verkligen gått igenom ALLA våra cd skivor för att se om den låg i nåt annat fodral, men icke sa nicke... Så nu äntligen har jag den igen, det är en sån skiva som jag aldrig tröttnar på... Sen som en extra bonus, hade jag i smyg beställt en dvd med roddan, 17 låtar från en Japan turné han gjorde för några år sen.
Så det blir den och ett glas vin ikväll... (Kommer du Mira??)
image60 Vad tror ni om detta??? image58 
Jag tror det kan bli en riktigt skön kväll... Maken ska laga lite god mat och överraska mig lite med något jag aldrig ätit... Han blev bjuden till våra bästa vänner i helgen som var när jag var med sonen på fotbollsläger till Åsa. Frun i huset där är helt fenomenal på mat, där kan jag lova att man inte blir bjuden på samma sak två gånger och det är ALLTID så himla gott!!! Och nu ska maken laga det hon bjöd på och jag tror inte jag blir besviken!

Så nu mina vänner, tror jag det får vara bra för idag, men jag lovar nog att jag bloggar imorgon igen!!!
Må så himla gott som ni kan, och var rädda om er!!!


image62KRAMAR!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Mia

Skicka lite mat till mig :-)
Hoppas ni får en underbar kväll!
Kram

2007-08-16 @ 13:59:41
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Sessan

Läcker blogg alltså!!!!
& självklart har jag lagt in en komentar till din duktiga bonus dotter ;0)
Ha en fantastisk kväll
Sessan

2007-08-16 @ 19:42:25
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0