Free Cursors

Nyputsade fönster........................................


 

image96


Yes!!!! Nu har vi nyputsade fönster i tre rum, och jag har ont i ryggen... Men när jag sätter fart och grejar så finns det liksom inget stopp! Jag har putsat fönster, bytt gardiner och torkat runtom i barnens rum. Bonusdottern fick söta gardiner i blått,beige och rött, lite blommor på,det blev verkligen fint!! Hoppas hon gillar det, kommer imorgon... Killarna fick ett par fina blå, lite mönstrade. Plockade ordning på blommorna i fönstren också, ja nu har de verkligen fint! Putsade även fönstret i köket, men jag böt inte gardiner, det tar jag senare i veckan.
Så då är det bara hallen och tv-rummet kvar. Tv-rummet hjälper maken mig med, han vill inte att jag ska stå på stege utanför och putsa, utan det gör han,så fixar jag inne och så torkar jag rent spröjsen, som tack och lov är såna som går att ta bort!!! Åh, så skönt det känns!! Nu är det strax "Morden i Midsomer" och efter det blir det "nanna kudden"... Var så vansinnigt trött imorse, förstår inte, vi kommer bara inte i säng på kvällarna... Finns det någon som kan tala om hur man gör? Jag vill helt enkelt inte gå upp på morgonen...................................

image90

Ja, imorgon kommer makens barn, som nu börjat skolan (ja, det har min son också gjort...I 5:an), tjejen i 8:an och killen i 4:an... Så det blir väl läxläsning etc imorgon, sen spelar killen tv-spel och tjejen gör rent åt kaninen och när det är klart, ja då ska hon blogga lite antar jag, innan det är sängdags... Så imorgon kväll kommer jag in här vid 21-tiden, när de lagt sig...
image92


På torsdag hoppas vi på bra väder utan blåst (det har blåst nåt vansinnigt här idag) för då tänkte vi spela golf, maken och jag. Maken och hans bästa vän ska spela tävling på fredag och behöver nog slipa med lite träning innan,enligt honom själv. Kanske hänger vännen också på då? Vi får se.
image93


Nehej ni, underbara ni, nu är det strax Morden iMidsomer och det måste man se från början...
Ha en skön kväll alla ni, kramar på er!!!

GOD NATT!!!

image94







 

Kloka ord:
Postat av: Malin

Fint du har det här inne!! Sov gott inatt nu... Kramis

2007-08-21 @ 21:08:09
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Sessan

Näää, vad duktig du varit å putsat fönster & donat, du kan slänga dig i soffan med gott samvete du!!!
Härligt när huset kryr av ungar.
Vi är också fulltaliga i morgon då bonus sonen kommer.
Kram & natti natti

2007-08-21 @ 22:14:10
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Nita

Kom hit å fortsätt du, det behövs ;-)
Skippa alla senkvällssysslor så kanske du somnar tidigare ;-)

2007-08-22 @ 07:53:25
Postat av: Emelie

Det är klart att du kommer att klara det!! Allt går bara man vill eller hur? Man kan inte göra mer än sitt bästa!
Förresten va duktig har varit som har städat så! En sån ordentlig städning skulle jag också behöva göra!
Kram

2007-08-22 @ 10:06:13
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: evelina

skönt att få det fint hemm! jag har med städat o röjt idag, ej putsat fönster dock =)
kramar!

2007-08-22 @ 12:15:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0