Free Cursors

En lista...


image480

Hittade denna hos
Mira, utmanar nu alla att göra den...

Har du pojkvän/flickvän?
Nä jag har en make!!!

Är du kär? Har aldrig varit mer kär...

Hur tidigt stiger du upp? Mellan 06.30-08.00
Vem/vilka vet mest om dig? Maken och mamma...
Gillar du att slåss? Nej...
Vad ska du göra ikväll? Äta gott, mysa med hela familjen o titta på Idol
Har du utländska föräldrar? Nä du...
Var har du ont? Skulle jag ha ont???
Är du bra på att måla? Hahaha, skulle inte tro det...
Vem kramade du senast? Sonen
Vad längtar du till? Solsemester
Vad heter dina husdjur? Snutt, världens goaste kanin...
Har du körkort? Japp
Favoritgodis? Smågodis av alla de sorter...
Morgon- eller nattmänniska? Både och!
Sparare eller slösare? Storslösa (Tack Mira, den låter jag stå kvar...)
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? Bio.
Är du kittlig?
Mmmm...
Rädd för insekter? Njae, jo, nej, kanske, jooo det är jag nog... Tycker alla fall de är äckliga!!!
Anser du att du är stark? Ja, för att inte tala om när jag blir riktigt förbannad...

Gör den här nu, snälla ni, alltid kul att läsa såna...

Ha en fin dag!!!

KRAAAAAM!!!!!
image483


Kloka ord:
Postat av: Cia

Hejsan!
ÅÅÅ vilken fin blogg du fått !
Mia såklart !
Trodde du tagit bort så man inte kunde kommentera hos dig...HM
Men vilken tur att så va inte fallet...
Hoppas du får en mysig fredag!
Här blir det Idol och mat. Päronen kommer och min lillebror. KUL !
KRAM KRAM !

2007-12-07 @ 12:34:21
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: cia

Förresten jag kopierar.
Pöss

2007-12-07 @ 12:35:02
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0