Free Cursors

God kväll...


image569
Nu är det fredag kväll, har ätit makens goda sallad, är mätt som attan, ojojoj vad gott det var...
Sitter vid datorn och skriver lite, har liksom inte haft den riktiga tiden eller orken till det sista dagarna, men ska försöka skärpa mig lite... Mycket bestyr kring julen med klappar till barnen, städning (som ni alla vet att jag älskar vid det här laget... ;-)), mat, inhandling av allt som behövs (även om maken sköter det mesta av det, har aldrig varit så bortskämd i hela mitt liv)...
Sitter här för tillfället för att jag behöver det, orkar o vill inte förklara.
Ska se Postkodmiljonären om en stund, sen lite Rhapsody in rock, alltid lika kul! Sen blir det natti natti...
Makens barn åker hem imorrn, sen kommer alla tre på onsdag för att stanna till på söndag.
På fredag fyller min son 12 år, då blir det kalas, det tycker han om... Min lilla kille håller på att bli stor, fy f-n vad det känns... Ojojoj, vad gott det skulle vara med en liten till, tänk om jag var kanske 4-5 år yngre, då skulle jag inte tveka en sekund!!!! Tänk en liten bebis som ligger i din famn och ser på dig med världens underbaraste små ögon, ett leende som får dig att smälta totalt!!! GUUUUD så mysigt!!! Men men, nu är man snart 42 så det är inget att ens tänka på, men klämma o känna är gött, tur att bror min har två, en på snart 4 år och en på 4 månader...

Ha en underbar helg mina vänner!!!!!

Massor av goa kramar från
Cimsan...

image570

Kloka ord:
Postat av: Cia

Hejsan !
Nu är jag tebax och bloggar lite...Tiden räcker inte till riktigt nu när man inte är hemma...
Hoppas du har det riktigt gött !
Hörs när det lugnat ner sig här...och är hemma igen...
Pöss och Bamsekramar !

2007-12-28 @ 20:15:01
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Emelie

Så jobbigt att tänka att du är för gammal för ett barn till. 42 år är ju faktiskt ingen ålder idag... Men som tur är verkar ni vara lyckligt lottade med flera barn tillsammans fastän ni inte har några gemensamma barn (stämmer va)?
Det är i alla fall tur att man kan låna de små ibland av andra eller hur?
Kram

2007-12-28 @ 22:24:22
URL: http://emeliese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0