Free Cursors

Hallå alla godingar,

image449

Nu är jag (äntligen???) tillbaka efter helgen... Med tanke på att jag ser hur många som är inne o läser så vet jag inte om jag är efterlängtad, det är sååå många som inte skriver nån kommentar, snäälla, gör det!!!!

Storstädning i lördags, ja vi tog allt på en gång, dammade överallt, plockade bort "vanliga" ljushållare till värmeljus, ställde fram tomtar, la på juldukar, jul-ljushållare till värmeljus etc... Se bilder som ni förhoppningsvis längtat efter nedan...

image440 Dotterns rum
image441 Dotterns igen
image442 Vårt kök
image443 Killarnas rum
image444 Köket
image445 Köket
image446 Bild från hallen mot köket
image451 Hallen...
image452 Vardagsrummet
image453 TV-hörnan
Igår var vi på dop, redan kl.10.00 på morgonen, kul var det inte att gå upp kl.07.00 en söndag, det kan jag lova. Men det var trevligt ändå, efter gudstjänsten med dop bjöds det på potatisgratäng och oxfilé hemma hos min bror (ja det var min brorson som döptes, se bild på oss två nedan), sen kaffe med glasstårta. GOTT!!!
image438    
Faster med lilla Richard...                                                                    
image439
Vilken goding...
På vägen hem stannade vi och gick på julmarknaden i den gamla delen av stan, det var sååå mysigt, skymningen kom o det var underbart. Köpte lite tomtar o grejer. Kul var det...

När vi kom hem tog vi det lite lugnt, jag laddade in bilderna från dopet i datorn o mailade över till brodern med familj. Sen tog vi lite glögg och smågott, trots den goda middagen på dan så blev vi hungriga... Hade köpt tre nya dvd-filmer i veckan som var, ni vet såna där "en för 39kr och tre för 89kr", varav två av dom var rysare som jag gillar, maken har inte gillat det förut men jag har fått honom att ändra sig... Vi klämde två rysare och började på den tredje men när drygt en timme gått på den filmen och vi inte sett mer än kanske 20 minuter, då stängde vi av och gick o la oss... Hoppsan, klockan var visst 00.40... Inte undra på att man var trött när vi gick upp 7???

Idag har det varit jobb på fm och kommer så vara till framåt 15 tiden, då ska jag åka o hämta sonen hos pappa, hoppas på en bättre vecka än sist, den fredagen vill jag inte uppleva igen, sonen vägrade gå in i skolan etc, orkar inte berätta men det var sååå jobbigt och många tårar trillade...

Så nu tar vi nya tag, ha en skön dag/kväll, hoppas ni hade en fin första advent...

Massor av kramar från lilla mig!!!
image450
Dagens:
"Den största lyckan i livet är övertygelsen om att vi är älskade..."
(Victor Hugo)


Kloka ord:
Postat av: cia

Ja jag är inne ggr flera och kollar din blogg;))
Men i helgen va de fullt upp förstår jag !
Tråkigt att han inte vill gå in i skolan ! Kanske hänt nåt så det är därför !
Stackarn !
Ha en skön måndag !
Kram kram !

2007-12-03 @ 14:47:35
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Pia

Alltid oroligt när ungarna på ett eller annat sätt protsterar och inte vill gå till skolan. Hoppas det har löst sig för honom.

2007-12-03 @ 17:06:04
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Jag är inne dagligen en snabbis! Men just nu är jag dålig på att kommentera i allas bloggar, hinner inte riktigt!/Kram

2007-12-03 @ 19:24:05
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Emelie

Så julfint du har fått det hemma hos dig! Jag har bara hunnit sätta upp en endaste stjärna i sovrummet än. Hoppas att jagh kanske kan få upp mina andra stjärnor imorgon. Men jag är inte så mycket för julpynt annars. Gillar inte massa tomtar och sånt... Jag VET att jag är konstig...
Ha det gott!
Emelie

2007-12-03 @ 21:43:30
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Mia

Haha ja nu har jag sett några av dina 30 dukar....eller hur många va det?
Julfint! Kram

2007-12-04 @ 09:48:47
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Fia

Fint ni har de:) Kram

2007-12-04 @ 10:13:57
Postat av: Åsa

Så fint ni har det! Jättemysigt! O vilken liten sötnos du har i famnen där!! : ) Hoppas det löser sig för Emil i skolan! Kan inte vara roligt att ha så nära lovet o va skoltrött! Krama honom från mig! Pözzen!

2007-12-05 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0