Free Cursors

Hej alla!!!

image488

Jaha, gissa om jag blev snopen när jag gick in på min blogg och hade en helt ny header... Mia, din lilla råtta, TACK så jättemycket för hjälpen!!!!

Ja, då var det helg igen, herregud vad snabbt veckorna går, fattar ni att det snart är jul??? Men visst är det väl mysigt ändå...??? Ja, inte för att jag är nån vinterälskare, men liiiite snö vore väl ganska kul att ha, det blir ju lite ljusare då... Som det är nu så är det svart vid 15.30, det är ju bara inte klokt....
Ikväll blir det mys med familjen, god mat, lite vin och sen ska vi se Idol, vem tror ni vinner?????
HEJA MARIE PICASSO, säger jag bara!!!! Den tjejen har en gudabenådad röst...
Vem tror du vinner??????

Läs klart detta, scrolla ner litegrann, lyssna och njut!!!!!!!!!

Massor av helgkramar från den nygifta lilla frun...
image487
Dagens:
"Att vara förälskad är att överträffa sig själv..."
(Oscar Wilde)

Kloka ord:
Postat av: Pia

Nja...tittar man ut så är det ju inget vinterväder precis, här regnar och blåser det som sjutton och jag sitter invirad i en filt. Usch, vill ha värme ! Ha en bra helg

2007-12-07 @ 16:11:59
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej gumman! Känns bra att vara tillbaka, hoppas på att jag kan skriva i bloggen ofta nu. Jasså, myskväll hos er, är lite avis nu när jag sitter här ensam, men,men min
tid kommer den med! :-)
Du, hur lägger du in länken under ett namn bara? *hi,hi* Dax att lära mig igen...;-)
Ha en superhelg!
Kram och pyss!

2007-12-07 @ 16:23:41
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Åsa

Oj vad här vart juligt!! ; ) Yeep..helg igen..dagarna bara springer iväg! E alltid så när man vill att det ska gå lånsamt!! Hoppas ni får en skön kväll där! Kramar o pözzen!

2007-12-07 @ 16:33:56
Postat av: Mira

Trevlig afton och heja Marie!

2007-12-07 @ 21:11:48
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Pia

Oj, nu på morgonen fick jag se att din blogg var annorlunda. Så julfint ! Vad duktig hon är din kompis.

2007-12-08 @ 07:37:22
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0