Free Cursors

Hej mina underbara goa vänner,

image460

Ber nästan om ursäkt för att jag inte bloggade igår, hade faktiskt ingen ork till det...

Slängde in ett god natt innan vi la oss... Jag har inte kollat hur många som var inne på min sida igår, men uppskattningsvis eftersom jag har räknare, så kan det ha varit ca 60 st, och det kan jag lova, att några 60 kommentarer, det hade jag INTE!!! Varför kan inte ni som är inne o läser runt lite, skriva en liiiiten kommentar, den betyder så mycket!!! Jag måste erkänna att jag ibland har starka tankar på att sätta lösen på min blogg så dom som verkligen vill läsa o som ofta skriver kommentarer får fortsätta med det... Ja ja den som lever får se...

image466

Igår jobbade jag, sen var vi o veckohandlade, hämtade sonen och gjorde läxor, tittade lite på tv o sen la vi oss o läste... Tyckte dagen gick undan så fort... Ja ja, vet inte vad det är men tycker dagarna rusar iväg!!! Snart ska maken hämta sina barn för att åka o handla julklappar med dom, själv ska jag hämta sonen o åka på innebandyträning mellan 17-18. Sen är det mat och läxläsning ikväll... Hua, det var den dagen med...

image462

Fick mina skattepengar idag, jippie, vad skönt... Ja det var en liten skvätt som var härligt att se på kontot... (4 siffrigt...)

Så nu ska maken få en fin julklapp från lilla mig. Vet inte vad jag ska köpa men något fint ska det bli!!!
Nån som har nåt bra förslag????

image467

Nehej ni, nu ska jag ta en snabbkik på några bloggar innan jag måste åka...


Kram på er alla!!!
image469

Dagens:
"Varje tanke som inte är fylld av kärlek tycks mig syndig..."
(André Gide)
image465


Kloka ord:
Postat av: Anette

Hej.
Tillbaka igen,hoppas att det kmmer funka nu med internet här hemma.
jag är en av alla som läser din blogg dagligen...

härligt nu när man äntlign har fåt ställa fram ljustakar och sånt...pyssla lite här hemma.
ha en bra dag.
/Anette

2007-12-05 @ 15:29:10
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Åsa

hej! Igår eftermiddag/kväll funkade inte nätet här alls..blir lite si som så med bloggandet nu..ska erkänna att jag kikar in flera ggr om dagen till alla mina bloggvänner men skriver inte var gång! Hoppas på en skön kväll där! Kramen!

2007-12-05 @ 17:10:04
Postat av: cia

Hej hopp gummisnopp !
En av dina läsare varje dag och kommentarer ofta !
Pöss pöss
Ha en skön kväll !
Ska kolla Bonde söker fru snart !

2007-12-05 @ 19:05:22
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Emelie

Det är ju så svårt att hitta på julklapp till sin man/sambo. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska köpa. Så tyvärr har jag inga tips... Men om jag kommer på något så säger jag till...
Ha en bra kväll!
Kram

2007-12-05 @ 19:20:45
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: cia

Köp en god parfym som DU gillar *L*
Eller en snygg tröja...
Pöss och Godnatt !

2007-12-05 @ 21:47:25
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Helena

hejs, ibland så läser man ju bara och känner inte att man har nån kommentar.... Julklappar är ett särkilt kapitel tycker jag. Vi har för mycket saker redan.... det är nog därför vi har svårt att hitta på nåt.. Ha det gott

2007-12-05 @ 21:59:04
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0