Free Cursors

JAAAAAAA!!!!!! Rätt kvinna vann!!!!!

image493

JIPPIE JIPPIE JIPPIE!!!! Det är inte utan att tårarna rann nerför mina kinder igår kväll, när RÄTT kvinna vann IDOL 2007!!!!!!!!!
STORT GRATTIS TILL DIG, UNDERBARA MARIE PICASSO!!!!!!!!



Lyssna och njut, det gör jag!!!!!

Kramisar från er egen nygifta lilla fru...
image490

Kloka ord:
Postat av: Pia

ja visst kan Marie sjunga, verkligen, men jag höll faktiskt på Amanda, dock ska ju den tjejen inte sjunga sådana låtar så det var en rättvis seger till Marie tycker jag.

2007-12-08 @ 12:41:39
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Nita

Sorry men jag håller inte med dig. I mina ögon kommer Marie för alltid att vara BB-bimbon utan hjärna... typ...

2007-12-08 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0