Free Cursors

Jag lever,

image540

men det är inte mycket mer...

Guud, vad jag har städat idag, men det märktes att jag gjorde det extra extra noga för bara två veckor sen, för det var sååå lättstädat!!!! Jag har dammat överallt, dammsugit, torkat golv, storskurat badrummet som en tok, golv, väggar, duschen och handfat, ja allt är kliniskt rent så nu får man nästan gå på toa med andakt... *ler*
Ååååh, vad skönt att det är gjort. Imorgon blir det bädda rent och göra snyggt i sovrummet, SEN är jag klar för julen!!!!!!!!
Maken har varit på landet med sin mor och är hemma när som helst, så nu ska jag tända alla värmeljus + tomten och de två fina lyktorna på verandan innan han är hemma.

Ha en underbar lördagkväll, mina underbara änglar!!!

Massor av kramar...
Nygifta frun...

image541


Kloka ord:
Postat av: Mezzie

Åh vad gott jag ska med fixa vårt sovrum imorn *hihi* idag blev det rensa för 48596gången typ :-P
Fattar inte men min sambo är så där lagom glad över mina ändringa stup i kvarten men han ksylle rpå mitt tillstånd ;-)
Ha en super fin lördagskväll!
Kramisar

2007-12-15 @ 18:34:22
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Åsa

Wow vad du har vart flitig! Det e skithärligt att ha sånt klart! Här har jag haft föräldrarna på besök samt gudsonen Adam..lekt o planterat julgrupper.. Kramar!

2007-12-15 @ 20:26:56
Postat av: Helena

Visst är det bra när man har en bra grundordning. Det är bättre att underhålla än att ständigt göra storstädningar.

2007-12-15 @ 23:30:21
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0