Free Cursors

Måndag...

image498

Så var det måndag igen, förstår inte vart dagarna tar vägen egentligen??? Gör ni???

Ikväll ska vi ut med vår anställda och äta lite mat på en sååå trevlig restaurang, det ska bli så himla mysigt!! Imorgon kommer makens barn, på onsdag ska vi ut med mamma och hennes lilla gubbe på jullunch o på torsdag funderar jag på om jag ska baka lite lussebullar o sen är det fredag igen!!!!! Herregud, nu hinner jag inte med känns det som...

image499
Imorgon på dagen, tänkte jag ta mig ut och handla lite julklappar till min make, allt annat är ju klart sen ett tag tillbaka, sååå skönt!!!

I helgen blir det städning, bädda rent i alla sängar (inget vidare att bädda rent i våningssäng hos killarna, men det får väl gå *ler*) Har köpt nya påslakan till barnen, killarna får ett med lite tomtar på och tjejen får ett i rött, vitt och grönt, tror jag det var. Kommer inte ihåg varifrån jag skickade efter dom, så det får bli en bild när jag bäddat rent. Maken ska då under tiden jag städar åka till landet och titta till det där. Visst är det väl härligt när man kompletterar varandra och hjälps åt med allt. Det gör vi, som när jag städar, då gör maken nåt ute, åker till landet eller så. Sen möts vi liksom när vi är klara med det vi planerat att göra och tar det lugnt. Så otroligt skönt!!!

image502        image503     = LÖRDAG!!!

Igår kväll satte vi oss, maken och jag, efter att barnen åkt, och drack lite glögg och gjorde en lista på all julmat som ska handlas, och vad som skall köpas på systemet. Vi blir 8 personer här på julafton, makens två barn, min son, min mor, makens föräldrar, maken och jag... Ska bli mysigt!

Hur firar ni jul???

image500

Ha en underbar dag, nu ska jag förbereda lite här, vår anställda kommer 16.30 så vi får sitta och prata lite, sen är det beställt bord till 18.00...


Mys och ha det så bra!!! Var rädda om er...


Kramar i massor!!!


Dagens:

"De timmar vi är kära flyger fram; de utan kärlek går på kryckor..."

(Colley Cibber)


image501



Kloka ord:
Postat av: cia

Hejsan !
Gud vad man fastnar lätt vid denna skärm...*Ler*
Tiden bara springer iväg...
Men skulle åkt in till stan,men sitter fortfarande hemma...
Fixat och grejat med lite foton på Amos...Slagit in julklappar...
Då FÅR jag sitta här utan att skämmas *hahahaha*
Ha så kul ikväll med era anställda ! Å ta´t lugnt med julmaten så du inte får ont i magen !
Förresten du skriver bara 2 dubbelw när du lämnar din blogg adress...Så du vet ! JAg kommer ju hit ändå ***L***
Pöss och KRAM !

2007-12-10 @ 15:44:45
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Desirée

Du är utmanad!

2007-12-10 @ 19:15:44
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Firar julen med föräldrarna och mina syskon, i år ska vi vara hos storasyster och hennes familj.

2007-12-10 @ 21:40:47
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Pia

Hoppas ni får en trevlig kväll med personalen. Nu har jag fått inhandlat julskinkan, måste ha det på julbordet även i Spanien. Visst luktar det gott när man ugnsbakar skinkan ? Glöggen är också packad ;)

2007-12-11 @ 05:37:02
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Emelie

Har du också fått din blogg julig? Himla fint!
ha det så trevligt ikväll!
Kram

2007-12-11 @ 14:27:18
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Åsa

I år ska alla homma hit o fira jul..ska bli kul även om jag o julen inte e bästa vänner precis..men ser fram emot det ändå. Vi blir 13 st allt som allt. Hoppas du haft en bra dag där! Kramar!

2007-12-11 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0