Free Cursors

Morning...

image534
Godmorgon mina vänner,
Ännu en dag har grytt, men det är ju freeeedag!!!! ÄNTLIGEN!!!!
Idag ska vi åka (läs; snart) till Rejmes och prata med dom där om vår bil (en V70) som vi haft inlämnad ett antal ggr i år för att motorlampan lyser, och när den lampan lyser får man INTE köra med bilen... (mer än typ till verkstad) det har kostat oss åtskilliga tusenlappar, för ena gången tror de att det är det fleet o nästa gång är det det felet o så vidare. De har gjort felsökning men vet ändå inte vad det är... HEJA Rejmes!!!!
Samtidigt ska vi passa på att provköra en Volvo, inte för att vi ska byta, men alla som provkör en Volvo får en julgran... Hahahaha, vilka stolpskott!!!
image535
Sen ska maken åka och träna och jag ska baka lussebullar, nej, inte lussekatter, lussebullar!!! Som vanliga bullar med socker på, fast med saffran... Så himla gott!!!
Till kvällen blir det en kladdig god hemmagjord potatisgratäng, med massor av vitlök och en god köttbit... GOTT!!!
Imorron är det städning, maken tar med sig sin mor och åker till landet och tittar till stället...
image536
Maken framför huset på landet förra vintern... NU finns ingen snö... (Kortet taget 2007-01-26)

Nej ni, nu måste jag göra mig klar, nu ropar maken o tror väl att jag fastnat i bloggen, ojojoj...

Kramisar till er alla!!!

Dagens:
"Förgänglig världen är, vi undra då
Att kärlek komma kan och åter gå..."
(William Shakespeare)
image537

Kloka ord:
Postat av: Mia

Ha en supermysig fredag!
Kram

2007-12-14 @ 18:48:49
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Helena

jag har redan klarat avstädningen. Är därför extremt nöjd!

2007-12-14 @ 22:44:14
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Hur gick det, hade de kvar någon gran till er?/Kram

2007-12-15 @ 00:36:47
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0