Free Cursors

Torsdag...

image527

Ja då var jag här... Har haft en del att greja med på morgonen... Konverserat med Cia på msn om hur man länkar ett namn på sitt inlägg...
"Lycka till nu gumman!!!"
Sen har vi varit o helghandlat, maken och jag, skönt att ha det gjort. Ska ju som jag skrivit baka lussebullar imorrn, vad tror ni jag glömde då??? SAFFRAN, förstås!!! Ja ja, vi ska ju ändå ut igen sen, makens dotter ha öppet hus i skolan mellan18-20 så vi ska åka dit en liten sväng. Sen bär det av hemåt och då ska det göras en paj, med knaperstekt bacon, champinjoner, lök, cocktailtomater o sen lite äggstanning på det o riven ost... GOTT!!!!!!!
image528
Och NU mina vänner, ska jag bädda rent i barnens sängar, jag ska leka apa, för så känns det när man bäddar rent åt sönerna som har en våningssäng...

På återhörande ikväll, kanske...

Vad gör ni en dag som denna??????

Massor av kramar till er alla!!!!!

Dagens:
"Jag behöver kärlek så som man behöver sömn..."
(Georges Braque)

image531

Kloka ord:
Postat av: Cissi

Hej! Vilken otroligt fin blogg du har!!! Jätteroligt med lilla tomten som muspekare. :-)

2007-12-13 @ 13:55:02
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Fia

Här var det också julfint:)Inte besökt dig på ett tag nu, fullt upp me uppsats!Kram

2007-12-13 @ 16:04:36
Postat av: Mia

Haha känner igen det där med saffranet :-)
Hoppas du hat en bra Lucia!
Kram

2007-12-13 @ 16:38:26
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Cia

Gokväll Snäckan !
Kul att prata med dig !
Jag fick LUCIA besök av grannen !
Ha en skön kväll !
Pöss pöss.

2007-12-13 @ 18:20:54
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Åsa

Skickar en Lucia kram o tackar för alla roliga sms/mms...Hoppas att allt e bra där! Kramen o pözzen!

2007-12-13 @ 21:21:10
Postat av: Pia

Go kväll i stugan. Ja då var det dax för mig att dra söderut. Ska försöka skriva lite blogg på nedresan, det lär väl ta en stund innan vi fåpr in internet men det finns ju internetcafe, En riktig god jul och ett gott nytt år önskar jag dig. Pöss på pannan !

2007-12-13 @ 22:24:05
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0