Free Cursors

BACK IN TOWN!!!!!


               image21      Hallå alla glada,
       image14
                                                                                                           


Nu är jag tillbaka... Maken och jag fick ett litet ryck och precis som vi är, IMPULSIVA, så packade vi snabbt ihop lite mat och kläder, kaninbur och mat till den sötnosen också i lördags, strax efter lunch och drog till landet! Bara vi två, lite lyxkänsla liksom...
Kom hem idag och jag har jobbat lite hemifrån, maken är hos sin mor och hjälper henne med lite olika saker som hon inte riktigt klarar av. Han är en goseman, den maken jag har, underbar!!! Ikväll blir det lite manikyr, köpte nya lack + ett riktigt blänkande överlack (dyrt som f-n, men men...) i förra veckan. Sen blir det väl lite mat framför tv:n, makens goda sallad med krutonger, bacon, sallad, majs o massa annat, sen blir det egenkomponerad "sås"; lättcremefraiche med röd caviar..... Åååååh, vad hungrig jag blev nu!!!! Ja, sen blir det kaffe och en chokladbit till Morden i Midsomer, hur bra är inte det??? image15

På fredag åker vi med våra allra bästa vänner till Stockholm, ska övernatta där på nån båt, men det bästa av allt, vi ska gå på ROD STEWART!!!! Fick det i bröllopspresent av dom... JIPPIE!!!! 
image19Då blir det shejka loss lite...

Sen på söndag kommer barnen och då fyller jag... (25... hihi) Ja, vi visste inte vad vi skulle hitta på att göra med barnen och eftersom vi åkte till Åland för 10 dagar sen och handlade på oss lite så fick vi en hel del fribiljetter, så vi åker med barnen på söndag (ja, igen...)... 12.40 går bussen från Örebro och sen kommer vi hem måndag kväll, vid 19.30... Sen blir det landet onsdag - lördag den veckan, så ni vet var jag tar vägen... Och då hoppas vi på sooooooooooooooooooooooooool, eller hur??? image18

Nehej, nu ska jag slita mig härifrån, men jag är snart tillbaka, när ni som minst anar det!!!

KRAMIZAR till er alla!!!

image20... till Mia (Studentmamma), som fixat min sida såååå otroligt fin!!!!!! TACK sötnos!

Kloka ord:
Postat av: Mia

Det var ett jäkla farande på er ;-) Det gör ni helt rätt i,´fast jag kommer ju sakna dig förstås.
Vi åker till Norge till min bror på torsdag men jag tänkte kapa hans dator och skriva lite från Norge :-)
Ha en underbar kväll med sallad och allt!
Kram

2007-07-17 @ 16:11:11
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

hej vännen!! vad kul med en ny fin blogg =)
det låter som ni verkligen tar vara på sommaren, det blir jag glad för!!
är det era händer på bilden?
kramar!

2007-07-17 @ 18:18:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jessica

mina föräldrar ska också till rod stewart på lördag, de fick det av oss i julklapp. hoppas ni får kul! =)

2007-07-17 @ 19:04:08
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Cim

Studentmamma: Kommer sakna dig också, men ha det så kul!!! KRAAAAM!!
Evelina: Ja, vi tar vara på sommaren, nej tyvärr det är inte våra händer... KRAAAM på dig!!!
Jessica: Lördag, nej fredag va??? Ja, det ska bli sååå kul!!! Ha det gott, kram...

2007-07-18 @ 08:48:51
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0