Free Cursors

Fredag!!!

image7                                                                         


Jaha, då var det fredag, det är inte utan att man tappar kontrollen på vilken dag det är, när man har semester!!!
Min make och jag var ute och spelade lite golf med makens bästa vän och dennes dotter på fm, klev ut på banan 09.00... Underbart!!! Det gick väl inte så himla bra, men jag tog mig runt...


image6Ja, vissa likheter finnes... hihihihi... Eller hur var det, nej...

Ikväll ska vi bara mysa, svärmor kommer o sover kvar, ska grilla lite gott, samt till förrätt ska vi äta krustader med våra första för året egenhändigt plockade kantareller, guuuuud så mumsigt. image8Det är sååå gott med mat och ett gott vin till det när helgen kommer... Förresten, varför bara till helgen, vin är bra för blodet!!!
image9

Ha nu en skön fredagkväll, njut av mat, vin, tända ljus (joho, det funkar fast det är sommar!!!) och trevligt sällskap!!!

Kramisar till er alla!!!

image10

Kloka ord:
Postat av: Mia

Här blir det öl till maten :-) Varken sambon eller jag är förtjusta i vin.
Kramiz

2007-07-13 @ 16:10:22
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Mia

Antar att ni är på landet :-)
Väntar troget på en uppdatering!
Kram

2007-07-16 @ 20:49:00
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0