Free Cursors

Lista, kopierad från Linda... ;-)

 image31

  • Sminkar du dig varje morgon? Ja, nästan, ska jag bara vara hemma o städa kan jag ?fuska?
  • Tvättar du håret varje morgon? Varannan brukar det bli?  
  • Rena underkläder varje morgon? SJÄLVKLART!!!!!!!!!
  • Äter du frukost varje morgon? Japp, sen jag träffade min man?
  • Lägger du fram kläder kvällen innan? Nej.
  • Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar? ;-) Säger god morgon till min make.
  • Hur lång tid behöver du på dig? Ca 30 minuter, max?
  • Surfar du innan du går till jobbet? Näpp?
  • Är du morgonpigg eller skit-trött? Skittrött, oftast?
  • Vad har du för sorts väckarklocka? Maken!! ;-)
  • Lyssna på musik på morgonen? Radion?
  • Sover du i pyjamas/nattlinne? BLÄ, nej!!!
  • Läser tidning på morgonen? Jajamensan?
 Listan hittas hos http://lindasplace.blogsome.com/...

Ha det gott...
PÖZZ...

Kloka ord:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0