Free Cursors

Söndag!!!

Här kommer en litet men väl ment uppdatering. Har varit på landet några dagar med barnen, jätteskönt! Plockade massor av kantareller att ha till lite krustader på höstkanten... GOTT! Har varit uppe ganska länge på kvällarna och sovit till runt 10 på morgnarna, vilket inte är vanligt i vår familj. En kväll åkte vi ut vid 21-tiden i skogen, kollade efter vargar som vi faktiskt har däruppe... *yeck* En annan sak vi fått reda på är att det stryker omkring 2 björnar där också, så helt plötsligt vet jag inte om jag har så stor lust eller entusiasm att åka ut o plocka nån mer svamp... Jo, efter vägkanten kanske... *ler* Tycker kanske att det är lite läbbigt om jag ska erkänna...
makens syster och två av hennes döttrar var på landet när vi kom ut o stannade till dagen efter, mysigt. Den äldsta dottern blev mamma 4 dagar före vårt bröllop (som var den 26 maj) och det var verkligen mysigt att se den lilla Angelina. Har sett henne på kort bara förut. Det var gott o mysigt att känna och klämma lite, ända tills hon kräktes innan för min klänning, mittemellan, ni vet.... *hihihihi* Skämt åsido så höll jag henne efter det också...
image36 Utsikt från huset på  landet... *hur mysigt som helst*

Som sagt så kom barnen förra lördagen och stannar nu till helgen som kommer. Ja, precis som jag skrev i mitt förra inlägg så grät jag floder när jag äntligen fick ta min son i famn när han kom hit. Det var då tre veckor jag såg honom, jobbigt!!! Men huvudsaken är att han mår bra och det verkar han verkligen göra. Makens barn likaså.
Ikväll blir det lite grillat, min make fullkomligt älskar att grilla, innan det blir det lite kex med kladd på, barnen får grönsaker o dip... De fyra är o hyr filmer nu, så det blir lite mys, vädret är ändå bara upp o ner... Ena sekunden skiner solen så man nästan skulle behöva solglasögen inne, sen blir det så mörkt så man tror nån drar ner rullgardiner för alla fönster... Som Pippi Långstrump säger; Det är ingen ordning på allting!!!

Jaha, nu har ni haft nåt att läsa lite, hoppas det räcker till nästa gång.

Massor av sommarkramar till er alla!!!
image37

Kloka ord:
Postat av: Mia

Du har blivit tagen!!
Kram

2007-07-29 @ 17:16:45
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Junitjej

Wow, vilken fin blogg du har!!
Jag gillar innehållet också!
Får jag länka till dig?

2007-07-29 @ 19:15:23
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Cim: Tack för att jag får länka till dig! Nu är du med i min länklista!
När gifte du dig? Jag är ganska så nyförlovad. Kolla här:
http://junitjej.blogg.se/1183835958_070707.html

2007-07-29 @ 20:17:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

låter som ni har det finfint!
ja alltså, jag har bara inte haft en så bra uppväxt om jag säger så =(
kram!!

2007-07-29 @ 23:29:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Linda

Ojdå, björnar säger du! Dem vill man ju helst inte möta på, även om de ser så söta ut =)
Ha en bra vecka! *kramkram*

2007-07-30 @ 10:51:53
URL: http://lindasplace.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0