Free Cursors

Tillbaka!!!

Ja, efter gårdagens shoppingrunda som för övrigt inte gav sååå himla mycket så hann jag inte blogga nåt...
När jag kom hem tog jag mig för saker och ting som jag planerat länge men inte gjort... *FYYYY på mig*


image29 Våran lilla kanin.....
Ja, veterinärbesöket med kaninen avlöpte fort, skönt... 150 kr fattigare på det, men då klipptes både klor och tänder. Förra sommaren missade jag att gå iväg i tid och när det sen var dags hade "vår" veterinär semester... Fick då tag i ett enda ställe som var öppet och jag var tvungen att åka dit, det var på gränsen att kaninen kunde tugga mat, så då blir man ju lite orolig. Vet ni vad de tog??? 420 kr för att bara klippa tänderna!!!! De till och med frågade om de fick söva honom när de gjorde det???!!! Nej, sa jag varför skulle ni det? Ja, han kanske inte är still...fick jag till svar. Ja, men om ni håller i ordentligt och tar ett bra tag, så kommer han ju ingenstans och han har aldrig varit sövd förut... Så det fick dom INTE!!! Sen dess har vi aldrig varit där mer, behöver jag säga det?
Sen åkte jag hem med honom o efter det drog jag iväg till vårt köpcentrum, hittade ett par stretchjeans för endast 199 kr så dom köpte jag!!! *jippie*
Sen handlade jag lite tandborstar till familjen, ljus, hushållspappershållare, en vacker blomuppsättning med ett fint kort till min make som han skulle ha när han kom hem på kvällen (tyckte lilla romantiska jag), sen handlade jag mat och gjorde en varm smörgåstårta tills älsklingen kom hem. Vi åt och tittade på en kanonfilm, "Flight 93", sååå himla spännande var den. Den är till minne av 11 september 2001... Rekommenderas varmt!
Nannade kudden ganska tidigt, maken var så trött av allt golfande, de hade spelat på 2 banor, alltså 36 hål i sån otrolig blåst, regn o annat skit... Har idag varit o betalt resan till Åland med barnen på söndag... Ska bli så kul!
Makens barn kommer på lördag, när vi kommer hem från Stockholm, ska ju på Rod Stewart imorgon kväll...
Pratade nyss med min goa son och frågade om han då också ville komma på lördag, vi hade sagt söndag till alla barnen först, men ändrades av olika skäl. Han blev så glad och tyckte det var kul, poängterade att han då fick vara med om vårt traditionella morgonfirande när någon fyller (någon = jag denna gången...) så det känns toppen!!! Barnen vet heller inte att vi ska till Åland på söndag, det ska vi presentera för dom på lördag kväll, för då måste vi ju packa.
image30

Ja, och i detta nu är maken ute o spelar golftävling med sin bästa kompis!!!!! Vinner dom tre matcher till så kan vi åka till Portugal för finalspel!!!!! TACK för kaffet! Det vore ju inga fel, eller vad säger ni?
HInner inte blogga om hur det går för dom, för han är hemma sent ikväll, då blir det mat och sängen (sova!!!) och tidigt imorgon bitti hämtas vi för avfärd mot Stockholm och Roddan! Sen Åland söndag-måndag, hemma tisdag... Landet onsdag - ja vem vet när..... Nån gång...

Hoppas ni har det lika bra som jag, sköt om er och var rädda om er!!!
Carpe Diem!

Kram kramisar till er!!!!!!!


Kloka ord:
Postat av: Anonym

hej vännen! vilken söööt kanin!!
hoppas han vinner nu då, så ni får en resa =)
var ni på bröllopsresa?
kram

2007-07-19 @ 19:36:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Helena

Tack för dina snälla ord om bloggen. Ja, jag har ju inte varit aktiv på nästan tre veckor och semestern fortsätter nog ett tag till, men sen skall jag komma igång igen hoppas jag. Jättesöt liten kanin och grattis till giftermålet! Hoppas att du har en skön sommar trots vädret!

2007-07-20 @ 09:56:31
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad trevligt att du kikat in på min sida :) Din var ovkså jätte fin. Håller med dig om att flight 93 var en spännande och mycket tragisk film...
Hoppas du får en trevlig helg :)
mvh/T

2007-07-20 @ 14:58:43
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0