Free Cursors

Aldrig, har, ska......

image311


En lista från Jennie som jag lånade... Du ska nämna 5 saker som du aldrig har gjort,
5 saker som du har gjort och 5 saker du ska göra.
Du ska sedan utmana ett antal personer.


Jag har aldrig
1. hoppat bungyjump
2. lyckats lära mig hur man fixar o trixar med bloggen
3. tillagat lever *blääää*

4.  älskat någon som jag älskar min make
5. pussat en groda *ler*


Jag har
1. underbara vänner
2. en underbar make
3. en underbar son och två bonusbarn
4. gift mig
5. ett vackert hem


Jag ska

1. bleka håret
2. klippa mig

3. hämta sonen vid 16-tiden

4. lära mig hur man fixar o trixar med bloggen ;-)
5. för alltid älska och leva med min make


Jag utmanar
Maggan
Mira
Mia
Pia
Desireé
Nita
Anette
Åsa

Kloka ord:
Postat av: Ulle

Så mysigt:) kul att läsa lite såna här test:)...kanske att jag kopierar och tar det till min sen med...men inte just nu.

Hoppas håret blev bra...säger jag lite avundsjukt då jag med vill vara ljushårig igen*hihi*

Ha en fin kväll

kram

2007-11-05 @ 17:28:19
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ska ta o göra den snart! Ha en fin kväll där! Kramen!! : )

2007-11-05 @ 21:15:02
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0