Free Cursors

Alla kära vänner,

image414

Ett stort FÖRLÅT för att jag inte bloggat på flera dagar... Tiden har helt enkelt inte räckt till!!! I lördags var vi hos min bästa väninna som också var tärna på vårt bröllop i maj och sen hem och åt en god middag. La oss i god tid för på söndagen skulle vi upp, jag skulle med sonen på innebandymatch, makens dotter skulle på konfirmationsmojs mellan 11 -16, så maken tog med sig sin son till landet och kollade runt så allt stod rätt till där...

Sen var det måndag... *puh*

Då var det jobbar dag, men jag kände mig inte så kry, så jag tog det lite lugnt, mös med maken på kvällen, eftersom vi firade 5 månader som gifta då...

Igår var vi med svärmor på stan o shoppade hela dan, veckohandlade mat, var på systemet, var på shoppingcentrum i närheten här och handlade färdigt julklappar... Ja, herregud, för en gångs skull fixade vi det, började köpa klappar i september, så nu är vi klara... Guuuud så skönt!!!

Idag har jag jobbat undan på fm, sen var jag o fick massage, 45 minuter, gissa om det var skönt!!! Har jobbat undan på eftermiddagen också, så nu har jag inget "ligger hängande över mina axlar"!!!!!! Så nu äntligen börjar jag komma ikapp, sååå otroligt skönt!!!

Vad har ni gjort då, mina underbara vänner??? Ska ta en dag, vad det lider, och kolla runt på era bloggar och skriva nån kommentar här och där...

Jag vet att jag försakat er nu ett par dagar, men jag ska gör allt jag kan för att reparera det!!!

image415

Imorgon ska vi ta en tur till Ikea, herregud vad värmeljus det går åt nu... Måste bunkra upp lite till jul... Även batterier, blockljus, lampor till adventsljustakar etc... Sen måste vi köpa en doppresent till min brorsson som ska döpas på söndag... Han föddes den 18 augusti, en liten Richard... Ja ja, för min del hade de gärna fått valt en annan dag än första advent till dopdag... Men vad f-n, man får inte alltid som man vill, eller hur är det man säger???

image416

På fredag blir det förberedelser inför storstädning med mera på lördag. Ska damma, byta till julgardiner i köket, upp med ljusstakarna, barnen ska få sina smågranar i sina rum, några tomtar ska upp, dammsuga, torka alla golv... etc. etc. etc. men jag älskar det, så jag tycker det ska bli sååååååå kul!!!!!!! Tycker ni???
image417

Nu mina vänner, ska jag avnjuta ett glas glögg med min underbara make...

Kram mina vänner!!!

Dagens:
"Ingen kärlek kan ersätta kärleken!!"
(Marguerite Duras)


Kloka ord:
Postat av: cia

VÄLKOMMEN TEBAX !!!
Ja det ska jag fixa med på fredag ! Fram med alla stakar och byta gardiner m.m.
MYSIGT !
Idag varit och handlat massa paket...Ska göra en egen adventskalender till karln min...Jag vet hur glad han kommer bli...
Ha en mysig kväll m gubben !
Kramizar !

2007-11-28 @ 19:13:10
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Mia

Saknat dig! Skönt att du börjar komma ikapp med allt!
Kram

2007-11-28 @ 19:57:43
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej vännen!
Vi får höras mer framåt i veckan, har så mkt att gör nu, hinner bara skriva sen måste jag göra nåt annat...
Hur är det annars? Jag va på IKEA idag, så kuuuul!!!
Kramis

2007-11-28 @ 19:58:45
URL: http://dmisenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0