Free Cursors

Ännu en dag.....

image332

God morgon mina vänner,                        

Ja, då ska jag försöka mig på att skriva lite då... Liiite svårt för jag har en god vän på tråden (msn) som "tjötar".... Men en sak vill jag säga, o nu menar jag allvar, den tjejen/vännen/frun/mamman är bara sååå go, lika tokig som jag, tycker att silvertejp är en underbar uppfinning, älskar att blogga, gillar att munhuggas på msn och det bästa.. Vi är båda två häxor!!!!!!!! Man kan få så underbara vänner genom bloggen, detta trodde jag inte fanns, faktiskt!!! En helt ny värld öppnade sig när man började blogga... Fler som känner likadant???

Sen finns det dagar man knappt vet vad man ska blogga om, men jag har intalat mig själv nu att jag bloggar när jag själv vill, man kan inte vara alla andra till lags jämt... Jag har två bloggvänner som har haft uppehåll, men båda är tillbaka!!! JIPPIEEE!!!!!!!!!!!!!!!

image334

Ja, nu börjar det dra ihop sig, på tisdag ska vi på storseans med Terry Evans, gissa om det ska bli spännande!!!! Har varit på detta en gång tidigare och då blev min man kontaktad av sin avlidne bror, som sa att han var ledsen för att han missade hans födelsedag och bad alla i lokalen (200 pers......) att stå upp och sjunga "Happy Birthday" för min man, vilket vi alla gjorde... Ja, han talade om så mycket och vidarebefordrade så mycket som ingen annan kan veta, helt makalöst!!!!! Så till er som gillar det mediala, kolla Terry´s hemsida (jag kopierar in en länk), just nu är det slutsålt på allt fram till jul, men det brukar komma nya datum ganska snabbt sen...

Terry Evans hemsida: www.creativexperiences.com/

Ja nu, nu ska jag jobba undan lite. Sonen blir hämtad av pappa på skolan idag, sen hämtar jag honom hos pappa vid 14-tiden... Makens barn kommer sen också, så i helgen blir stugan full!!! Mysigt!!!


Ha en underbar helg mina vänner, var rädda om er och gör inget som inte jag skulle ha gjort!!!!!!!!

image336

Dagens...

Vinum et musica laetificant cor -- "Vin och musik glädjer hjärtat"


Kloka ord:
Postat av: Mira

Men kära nån, du e la för go, din lilla häxa! Silvertejp löser som sagt var det mesta!! ; ) Denna förra husägaren hade lagat flera delar av huset med det tidigare.
Som nya ägare tog vi oss friheten att ta bort och ändra vissa saker (hoppas han inte vänder sig i graven).
Storsenasen är jag fortfarande sur för. Har ägnat ett inlägg i min blogg om detta. Vad fan... slutsålt. Men jag står på kölistan OM det skulle bli urback PÅ PLATS 30!
Ha nu en underbar dag/afton och se till att pallra dig hit nångång. Man får ju skrivkramp av att tjöta på det här viset.
Pözz

2007-11-09 @ 10:45:33
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: cia

Allt är fina fisken !
Fullt upp med massa bokningar dop,faderskapsintygm.m.m.m.
Men nu är det klart !
SKÖÖÖÖNT !
Tjihooooooooo det är fredag ! LÖW IT !
Ska ha en lugn fredag kväll ! Men imorrn ska jag gå ut med mina vänner !
Första gången på över 1år...KUL KUL ska det bli !

Längtar tills man kan ta fram stakarna i fönstren,men kan inte säga att jag tycker om att städa...Skönt efteråt...
Fast här måste man städa lite varje dag...Hundhår ÖVERALLT...SUCK SUCK !

Ha en mysig helg !

Kram Kram !

2007-11-09 @ 11:31:06
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej! Förstår dig precis hur du menar! O självklart bloggar man bara när man har lust! Ber om ursäkt att jag varit "frånvarande"..har lite att tänka på o då blir jag sån..Tack för sms imorse..vart så gulligt av dig!
Fick besök ganska snart efter där så jag glömde att svara! Skickar ett sen istället..
: )
Ha en jätteskön fredagskväll så hörs vi under helgen! Pözz o kram o hälsa !! Bye.. ; )

2007-11-09 @ 17:30:04
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Ulle

Va kul med seans!
Jag länge velat gå på en men blir aldrig av.
Gillar Terry å skulle mer än gärna gå på en seans med han.
Coolt med din man att alla sjöng för han!!
Hoppas ni får kontakt på tisdag igen.

Ha en fin helg nu

Kram

2007-11-09 @ 18:09:28
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0