Free Cursors

Ännu en dag...

..har gått på denna veckan...
Ja, tiden går så fort, varför är det så... Konstigt att man bara blir yngre och yngre!! ;-) Eller hur??

image284

Igår hade maken och jag myskväll med god mat, ett glas vin och två bra filmer med Nicole Kidman, som är en favorit för oss. Vad filmerna heter?? Jaaaa du, ingen aning såhär på rak arm (inte krokig heller), men om det är nån som vill veta så säg till.. Dom var suveränt bra, båda två...
Ikväll kommer makens barn och sover över. Får se om vi hittar på nåt, spelar spel eller så. Men det värsta är att klockan går så fort när man kommer hem, så det är snart läggdags... De brukar sitta och chatta med kompisar lite och så (har inte Internet hos mamman), sen ska dottern göra rent åt sin kanin och dammsuga sitt rum, vi ska äta mat och diska och sen är det banne mig inte mycket tid kvar. Klockan 20 ska jag se "Du är vad du äter", tror jaghar tagit åt mig nåt varje gång jag tittar. Sen är det Efterlyst kl.21, det tycker jag är bra det också...
Vad tittar ni på en kväll som denna???

Ska snart skjutsa maken till sjukhuset, där han ska göra en gastroskopi, (gå ner med kamera i magen) för att se vad hans halsbränna kommer ifrån, han lider av detta och äter tabletter nästan varje dag! Usch...

Imorgon blir det storstädning här, ska jobba fram till 12 och i och med att jag jobbar hemma så är det inte långt till skurhinken sen... image281Fast jag tycker faktiskt det är kul att städa, jag måtte väl vara tokig men så är det... Om inte annat så är det så vansinnigt skönt när man är klar då man kan gå runt och titta vad fint det är och dra in doften av nystädat (Ajax), DÅ kan man verkligen koppla av en fredagskväll. O det ska vi, med god mat, vin och så ska vi naturligtvis titta på Idol, nu börjar det dra ihop sig där... Vem hejar DU på????
Jag tycker de är bra allihopa, det är ett väldigt tufft gäng i år!! Men jag håller på Marie Picasso eller Daniel Karlsson. Dom berör på nåt sätt... Amanda är för ung och sjunger konstigt, Sam sjunger med huvudet o ryggen, skakar på huvudet för att få antydning till ett vibrato och så stönar han som om han behövde gå på toa... Mattias är okej, men påminner för mycket om Snygg-Erik, Christoffer är en sorts Tomas Di Leva och Andreas är inte riktigt min stil, lite ojämn... Ja, där har ni mina omdömen, hurdana är Era???

Nej, nu ska jag skjutsa maken, när jag kommer hem ska jag kolla runt på mina favoritbloggar lite och se vad ni skrivit en dag som denna!!!

Massor av kramar från den lilla nygifta frun....
image283
 

Kloka ord:
Postat av: Mira

Ikväll hägrar Efterlyst för min del. Vin hade inte varit dumt, men jag sparar mig till imotgon. Sen när tv-kvällrn lidit mot sitt slut, så ska jag LÄSA med en rulle silvertejp brevid.
Hahahahahahhahaha!
Imorgon blir det självklart Idol.
Ha en trevlig afton!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

2007-11-01 @ 14:58:27
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej!
Har du gjort din design själv? Jättefin!!! :-)
Hur får man in både räknare/kalender/klocka vi sidan av bloggen? Behöver ALLA tips eller all hjälp som går...
Ikväll blir det film här hemma, vilken vet jag inte än, "Ghost rider" kanske...
Kramis

2007-11-01 @ 15:24:02
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack så söt du är! Min älskling är den bästa i hela världen! Nu ska ha bjuda ut mig på en överraskning.
Hoppas du mår bra med!
KRAM

2007-11-01 @ 16:29:10
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Fia

Ja, ingen aning faktiskt. Får se vad de blir. Håller me dig om att dagarna bara springer iväg....Kram

2007-11-01 @ 16:29:11
Postat av: Åsa

Hoppas det går bra med "guben"! Inte roligtatt ha sånt skit jämt! Hälsa! Kramar!

2007-11-01 @ 17:04:30
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: anette

vilken fin blogg du har....
fixat själv?
jag är ny med det här,men jag lär mig nog nåt var dag....
ha det bra.
/anette

2007-11-01 @ 21:40:36
URL: http://johantonsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0