Free Cursors

Godmorgon!!!

image313
Godmorgon alla min underbara vänner...

Nu har jag varit uppe sen strax före 06,30, duschat o gjort mig ordning, väckt sonen, gett honom frukost, skjutsat honom till skolan, tvättat en maskin, tagit reda på tvätt som var torr o plockat in den, hängt tvätten, gjort frukost, väckt min man och överraskat honom med frukosten o så har jag diskat. Nu läser han tidningen och jag bloggar lite, sen ska vi åka o veckohandla... Ja, det var en morgon med turbofart, men det är min bästa tid på dygnet, det jag inte gör på morgonen/förmiddagen blir inte gjort den dagen alls... *ler*

Har nyss pratat med en av mina nya bloggvänner på msn, en såååå trevlig tjej, Desireé heter hon, tror nog vi kommer ha kul tillsammans både via bloggen o på msn... Kolla in Desireés blogg vetja, o ge henne en kul kommentar, då blir hon glad... Vet av egen erfarenhet hur glad man blir när man går in på sin blogg och har kommentarer, det äääär så kul!

Ja, det händer nog inte så mycket mer här idag, jo jag ska ringa min frissa o se om hon fått nåt återbud idag, MÅSTE klippa mig, usch, det är så slitet o tråkigt... Har ju för tusan inte klippt mig sen vi gifte oss i maj... Oj då!!

Nehej ni, nu ska jag vandra runt lite till mina favvobloggar och se om nån är vaken o har skrivit nåt, ge nån kommentar eller så...

Ha en underbar dag, kära vänner!!!

"Kärlek: för stor för en
för lite för tre
lagom för två"
image315

Kloka ord:
Postat av: Pia

jag vet Cim....blir sambon av bara farten :) å andra sidan det är ju samme karl nu som då ;)

2007-11-06 @ 15:12:46
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: cia

jösses tjejen !
Det va turbo...fick man ju ångest över att legat i sängen halva dagen o slöat...
Men duktig nu på em i stället...
Jag har ju en nyfödd o ta hand om...*L*

Hoppas du haft en mysig dag !
Men huuuur gör man så fin bakgrund...
SUCK!
KRAMIZAR.

2007-11-06 @ 15:29:19
Postat av: Åsa

Min bästa tid e på kvällen/natten..visserligen har jag inget emot att gå upp på morgonen..men det är på kvällarna jag får farten.. Hoppas att allt e bra där.. Kramen..

2007-11-06 @ 19:25:55
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Desirée

Åååååh, tack söta Cim, vad gulligt av dig...
Blir ju rörd till tårar.... *snyft*
Kramis

2007-11-06 @ 20:06:51
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Bloggoholic

hej igen såg att han ska va en stund i sthlm den 24-25 nov ,men det är en massa andra människor där också, jag skulle heller gå på seans med bara honom!
Riktigt avis på dig...:.)
kram o natti

2007-11-06 @ 22:17:20
URL: http://bloggoholic.blogspot.com/
Postat av: Cim

Pia: Jag vet, skojade... hihihihih ha en underbar dag!!!
Cia: Ja, jag vet hur det är, har ocksp haft småbarn, men nu är han 12 snart (+ två bonusbarn 10 + 14 år) så nu börjar man bli bortskämd med att de klarar sig själva och DÅ vill man att de ska behöva en mer... Jaja klok blir jag nog aldrig!!! Kram på dig!!!
Åsa: nej, nej, jag måste få saker gjorda så tidigt som möjligt.... Knäpp??? Ja, ganska... *mohahaha* kramen på dig, hörs??? PÖZZEN!!!!!
Desireé: Inte gråta, jag säger bara sanningen, tycker om dig!!! Ha en underbar dag!!! KRAMEN!!!!
Monica: Ja, det är nog bättre att gå på seans med "bara" honom... Avis?? hihi Men rapport kommer sen... Ha en fin dag o var rädd om dig!!! Kramen...

2007-11-07 @ 10:36:52
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0