Free Cursors

Godnatt mina vänner!!!!

image305

Hörs imorgon, var rädda om er!!! KRAAAAAAAAAM!!!!

Kloka ord:
Postat av: cia

Hej Cim !
Jag är en idag 31 årig smålänska, som bor i Sthlm(Stocksund) sen 5 år tillbaka...
Är sambo m en kille från Örebro. Vi har för 6v fått en liten pojke...Jag är så stolt !
Det är så coolt att vara mamma !
Jag arbetar annars som undersköterska !
Startade min blogg för att min familj ska hänga med i mitt liv+alla vänner ! Jag gick hemma VÄLDIGT länge innan Amos kom ut...
Men ett tungt jobb så då va det inget annat att välja på...

Ska inte skriva en hel roman...

Berätta om dig !
Att du är nygift förstår jag...Du skriver så fint till din man !

Ta hand om dig !

Kram Kram / Cia.

2007-11-05 @ 09:11:14
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Jennie

god natt ;D lr god morgon nu!
svar: haha tack så mycket för kommentarerna :) alltid kul att läsa

2007-11-05 @ 09:51:40
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0