Free Cursors

Hallå där mina underbara vänner,

image340

NU är jag här igen...
Ja, igår hade vi alltså Fars Dags-firande här, i och med att sonen och jag åkte redan 07.50 imorse. Överraskningsfrukost med thé, juice, smörgåsar, stekt ägg, prinskorv och bacon!!! Gissa om det var uppskattat?????????? Maken fick en receptbok med 53 italienska recept av sin dotter, mmm mycket smarrigt fanns det där... Och så fick han en bok om golf av min son... Mycket uppskattade presenter... Mat och golf intresserar min man mycket!!! Makens son höll på att göra en present i nån slöjd eller hur det var om jag fattade rätt, så den blir lite försenad...

Sen var pojkarna rastlösa igår, ja mest min son då, han är en sån som vill att det ska hända saker o ting... Så vi for iväg till nåt som heter Skojlandet, det är ca 700 kvm lekyta, med alla de slag av olika aktiviteter för barn, datorer, rutschkanor, fotboll, innebandy, ja allt!!! Sen finns det soffor o fåtöljer för de föräldrar som följer med + ett litet fik där man kan köpa fika, korv med bröd eller mos, glass o varma chips... Ja, det är suveränt... 85 kr per barn kostar det, föräldrar gratis... (Fikat etc tillkommer naturligtvis!!!)

När vi kom hem mös vi lite, maken blonderade håret på mig, fick en chock, blev liiiite gulrödaktig mitt uppe på skallen o sen ljus längre ner, fattade ingenting!!! Men idag ser det bättre ut, fast fortfarande aningen gulröd ton på skallen... Ja ja, det blir nog bättre... (Hoppas jag!!!)

Sen grillade vi sten på kvällen, det är sååååå gott, för er som inte vet vad det är kan leta i mina tidigare inlägg så hittar ni en bild på detta.... Och har ni nu inte provet på detta, så GÖR DET!!! Efter disken blev det "Deal or no deal", sen sing a long... Sen somnade jag o maken tittade på nån film eller vad det var... Kröp ner i sängen strax före 12, skulle ju för tusan gubbar upp 06,30 imorse, men det gick, jag var faktiskt inte trött när klockan ringde...

Sen bar det av på innebandy, första matchen kl.09.00 (seger med 12-0) och den andra kl.13.00 (seger igen med 6-3), så det var nöjda killar!!!

Nu är maken o skjutsar hem sina barn, sen blir det nog att han hämtar kinamat på vägen hem, skulle sitta fint i magen idag, känner jag...


Nehej, ni mina underbara vänner, nu avlutar jag detta inlägg, annars drar det iväg med en massa babbel...


Ha en underbar kväll, för det tänker jag ha!!!!!
image341


Kloka ord:
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som ett perfekt ställe för barnen och bra pris också.

2007-11-11 @ 18:25:34
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Åsa

Skönt att det finns såna ställen! E kanon när ungarna e rastlösa o det inte finns nåt annat att hitta på! Va kul att PW blev nöjd med presenterna! Ha en underbar kväll där! Pözz o kram.. : )

2007-11-11 @ 19:22:04
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0