Free Cursors

Hello friends...

image290

Idag blir det nog inte så mycket blogg för mig, ska nämligen städa hela huset, tvätta och byta gardiner i ett rum...
Makens barn är här sen igår och dom tre ska åka till landet o kolla till det där, om det kommit in möss etc. Medan jag städar!!!! Jag älskar att städa ifred, det gör mig ingenting!!!
image288 Såhär blir det idag, med hög musik på stereon, gärna Jill Johnson eller nån gammal hederlig dansbandsskiva.... *ler* Sånt städer jag förbaskat bra till...

Sen ikväll blir det min fläskfilégryta med pommes och grönsaker, ett glas vin och så ett otroligt gott sällskap, nämligen min man!!!!!! Det blir mys på hög nivå, men massor av levande ljus o så...
Är det nån mer som kryper upp i soffan och myser med sin man ikväll??????

Imorgon blir det nog kanske ingen bloggning alls, ska åka med svärföräldrarna till min svågers grav, han gick bort hastigt genom en olycka för 4 år sedan. Ska träffa min svägerska med familj där och så ska vi äta en gemensam lunch på en resturang i närheten av kyrkogården.
På söndag kan det bli en golfrunda om vädret tillåter, skulle ha spelast en sväng igår men det var inget vidare väder på fm... Snart är ju liksom säsongen över och jag viiiiillll ut en gång till, minst!!! Ja ja man kan ju alltid hoppas!!!!!
image289

Återkommer om tid finnes efter städningen...
Massor av kramar från den nygifta lilla Frun!!!


Ps. Nu har det varit inne över 1 300 personer och läst på min blogg, varför skriver ni ingenting?? Jag får mycket (i mina ögon mätt) kommentarer, men långt ifrån de 1 300 som varit inne... SNÄLLA, skriv nåt!!!

Kloka ord:
Postat av: Anonym

svar: Jag klickad mig fram på några bloggar

2007-11-02 @ 10:58:16
Postat av: Nita

Jaja, jag städar jag med men om det är så kul vete fan *suck* Men du, jag å vovven kommer förbi och busar med kaninen *mohaha*
Ska nog mysa med familjen ikväll skulle jag tro. Det blir väl dottern å karln i en soffa å jag å hårbollen i den andra *muttrar*
Ha en trevlig städdag du med!

Kraaaam!!!!!!

2007-11-02 @ 11:38:50
URL: http://nitas.blogg.se
Postat av: Karin Danielsson

Ha, ha - jag stryker tvätt som allra bäst till tonerna av Judas Priest... (ja, jag var ung på 80-talet...=)
Att som småbarnsmamma få städa i lugn och ro är ren och skär lyx!!! =)

2007-11-02 @ 15:03:09
URL: http://www.lissie.se/tusse
Postat av: Jessica

oj vad flitig du är. här har inte städats så mycket idag, får väl ta igen det i morgon. ha en mysig kväll med maken! kram.

2007-11-02 @ 21:58:30
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Åsa

Hade behövt det här med känns det som..men det får vänta.. hihi..Hoppas du haft det bra idag! Kramen!

2007-11-03 @ 00:52:58
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0