Free Cursors

Lista nr: 5646574007

En lista som jag hittade hos Mira...

Denna gång har jag härmat henne, såhär gjorde hon när hon fick en utmaning av mig....

Kopierat allt och sen bytt ut de saker som INTE stämmer in på mig.



Hur lång är du? 163 (nehej du, jag är inte mer än 162)

Hur lyder det styggaste sms du har fått? ... "du är så fet så röven tar i väggarna där du går"... (nja, så elakt tror jag inte det var, men kommer ändå inte ihåg...)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa (får man svara både och???)

När såg du senast din mamma? Alldeles för sällan. Men imorgon!! =) (Ja, du det var någon vecka sen...)
Vilken ögonfärg har du? Gröna (Ljusblå!!!)
Vilken är din favoritjulsång? Hmmm.... Last Christmas kanske (Stilla natt med Carola tycker jag är fin)
Vilken är din favoritplats? Med familjen. Gärna där det är varmt. (Instämmer med föregående talare (skrivare))

Vilken plats föredrar du minst? Bland otrevliga människor (Ja, det är väl naturligt svar??)

Vad skrämde dig om natten som barn? Som nu. Spindlar, mörker (Vet inte, inget tror jag faktiskt)
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag jobbade med Caroline senast. (Min son; när jag härmade Skrållan i Saltkråkan, dååå skrattade han så han höll på att kikna o då gjorde jag det med!!!)

Sover du naken? Ja tack (Vem fan vill ha kläder på sig då???)
Vilka ställen har du bott på?
Jösses. Too many places. (Inte många, faktiskt...)
Är du social?
Oftast (ja, eller hur, Mira???)
Vilken är din favoritglass?
Vilken som när jag är sugen (Just nu, Sandwich med pepparkakssmak, testade den igår och den var sååå god!!!)
Vilken är din favoritefterätt?
Inte mycket för sött. (Glass till kaffet...)
Vill du ha barn?
Kan man få beställa en dotter? (Har en son och två bonusbarn, det räcker, men om jag vore 5-6 år yngre skulle jag nog vilja ha en till...)
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, tyska, finska, ungerska. (Fy fan vad du var duktig då, här räcker kunskaperna bara till engelska...)
Vad spenderar du helst pengar på?
Hemmet, familjen, mig själv (Ja, det är väl det som är meningen???)

Äger du dyrbara smycken? Ja, jag är extremt bortsämd. (Jo, en del, men det dyrbaraste för mig är förlovnings- och vigselringen, oavsett vad de kostade!!!)
Vem är den roligaste människan du känner?
Hmmmm... det är många som förgyller min vardag. (Ja, det finns några stycken...)
Vad har du för ringsignal?
Apologize - Timbaland (Sista andetaget med Jan Johansen...)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "att göra-lista" (kommer inte ihåg...)

Snälla, gör denna listan, alltid kul att läsa andras svar... Tala bara om när/om du gjort den så man vet var man kan läsa den........

KRAAAAAAAAAAM
image339


Kloka ord:
Postat av: cia

Jag kopierar denna...*L*

Kraaaaaaaaaaaamen !

2007-11-11 @ 16:22:40
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Åsa

ska göra den.. ; )

2007-11-11 @ 19:22:55
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0