Free Cursors

Söndag!!!

image300image301

image302

Ja, här sitter jag nu igen, har suttit här stor del av dagen... Skönt, tycker jag!!!
Har nu min underbara bloggvän (du vet vem du är) inne och hjälper mig med bonusdotterns och hennes klasskompis bloggar, lite (mycket) designändringar och sånt... Skulle sååå gärna vilja kunna sånt, men jag är för oteknisk för det, tror jag... Ja ja, det kanske kommer nån dag... Vad vet jag???
Bonusdotterns blogg = Bea
Hennes klasskompis = Kajsa
Jag tror (vet) att de skulla bli jätteglada om ni gav dom någon kommentar, så kika gärna in till dom, om ni har tid och lust...

Maken sitter och tittar på golf på tv och jag sitter här, hade tänkt o titta lite jag med, men så ramlar det in lite goa vänner på msn och då vill man vara med o prata lite, eller hur???
Imorgon är det jobbardags, men vad skönt det är att jobba hemma, ska passa på att tvätta lite också. Idag har det ju som sagt inte blivit så mycket gjort...
image299

Ikväll blir det "Ensam mamma söker" och efter det antagligen Van Veeteren med Sven Wollter, om vi inte redan sett den, vi har sett en del av dom faktiskt. Tycker det är en bra serie... Blir det inte van Veetern så blir det nån film, vi har köpt lite reafilmer igen, såna där 1 för 39 och 3 för 99 kr etc... Så vi har nog en sådär 4-5 filmer som vi inte sett... Alltid bra att ha ett litet lager, eller vad säger ni???
Vad tittar ni på en kväll som denna???

image303

Imorgon ska jag hämta sonen, ja tiden går fort, tyckte nyss hans pappa hämtade honom, men det var ju faktiskt i tisdags, för barnen stannade ett par dagar in på höstlovet! Men det blir som alltid mysigt, lite liv i huset igen... O så läxläsning förstås, hur kul är det??? Men jag kan inte klaga, barnen är jätteduktiga på läxor, kan vara liiite trögt att få dom att sätta sig och dra igång, men när de väl sitter där går det bra, som på räls...

Nästa helg ska sonen och jag på innebandymatch på söndagen, på själva Fars Dag, ja ja, en match börjar kl.09.00 och en kl.13.00... Men det är faktiskt kul att följa med o titta!!! Skrika o gapa lite... *asgarvar* Ja, att vara tyst är inget som ligger i min natur, direkt!!! jag brukar säga det att när jag varit med sonen på match (fotboll eller innebandy) så är det bara att åka raka vägen till affärren o köpa Vicks Blå... *haha*

Ha nu en underbar kväll, alla mina underbara, goa och härliga bloggvänner!!!!
Varma o stora kramar från den Nygifta lilla Frun...
image304

Kloka ord:
Postat av: Mia

Jag lyckades få bort den vita bakgrunden på bilderna :-) Haha nu har jag lärt mig nåt nytt!
Kram

2007-11-04 @ 17:56:33
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha..här vart det jag skulle skriva ju..blev på fel inlägg..stupid me..; ) Jag ska oxå kika på van veeteren ikväll..gillar dom filmerna.. men först ska jag ta ett varmt bad nu..e frusen ikväll..ska kika in till tjejerna med nu..kramen o pössen.. Höres! : )

2007-11-04 @ 19:24:09
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Jennie

ska oxå se på ensam mamma söker :)

2007-11-04 @ 20:50:30
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Cia

ÅÅÅ vilken fin sida du har...
Har försökt göra om min...Men jag vet inte hur man gör...
TRÖG...HJÄLP...
Kollat ensam mamma söker och sen van veeteren...
Natt natti
/Cia.

2007-11-04 @ 22:43:23
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Desirée

Godmorgon!
K'nner igen det du skriver om när barnen är på matcher, min syster är one of a kind när det gäller support...*hi,hi*
Tack för ditt inlägg i min blogg, känns alltid skönt när nån verkligen läser det man skriver.
Känner mig bättre och starkare idag (kan bero på god natts sömn...), skulle åkt på fika kl. 11 men ska åka och "tröst"shoppa en tröja som jag ska ha på ett kalas till helgen! Vi hörs ju senare!
Kramis

2007-11-05 @ 06:16:44
URL: http://dmisenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0