Free Cursors

En lista från Åsa...


image234



3 saker jag skäms för


* Att jag har uruselt morgonhumör

* Att jag överlåter mycket på min make (handla, laga mat etc...)
* Att det hoppar grodor ur munnen på mig allför ofta..

3 saker jag är stolt över
* Min älskade familj.
* Mig själv... (att man orkar....)
* Mitt hem.


3 saker jag vill göra nästa år
* Köpa hus.
* Gå ner i vikt.
* Åka utomlands.

3 händelser detta året som jag inte kommer att glömma
* Att jag äntligen fick gifta mig med mannen i mitt liv!!!
* Jag började spela golf... :-)
* Började blogga...


3 saker jag inte kan(vill) klara vardagen utan
* Familjen
* Ett dagligt samtal med min mor.
* Två dagliga samtal (minst) med min son som bor varannan vecka med sin pappa o varannan med oss.

3 personer jag ser upp till
* Mamma
* Bonuspappa
* Finns i övrigt många som jag beundrar/respekterar.

3 personer som jag utmanar att göra samma lista
* Mia

* Mira

* Mumlan

Kramisar till er alla!!!


Kloka ord:
Postat av: Åsa

Detta var kul o läsa! Kramar o pözzar! Lööööve!

2007-10-18 @ 17:33:20
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0