Free Cursors

Idag har jag varit duktig!!!

Idag har jag jobbat undan som bara den, är fortfarande inte frisk, men det har gått bra, mest för att jag har fått ordning på mitt kontor nere i källaren.... Det är sååå härligt att kunna gå undan liksom, sen slipper jag se papper, pärmar och annat "gojs" uppe vid det fina skrivbordet i vardagsrummet, vilket är underbart!!! Visst är det fint???
image254
Ser ni på min blogg vad fin den är, ja det är Mia som varit i farten igen... Bad henne om lite hjälp och så frågade jag om bakgrunder om det fanns nånstans jag kunde välja lite bland o det fanns det o herregud vad mycket det fanns!!! Sen frågade Mia om en bakgrund, jag sa testa och det var perfekt för det är sden som är här nu. Tyckte så mycket om den!!! Sen plitade hon lite till och bytte teckensnitt (det var ett av mina förslag) och nuuu är jag jättenöjd!!! Jag tror faktiskt att det ligger en hel del i det att man behöver ändra bloggen ibland för att verkligen tycka om den. Bara lite annan färgsättning gör susen!!! Kolla även på Mia´s blogg, ny design och nytt utseende  där också!!!

Idag är sonen kvar hos sin pappa, de ska gå på hockey ikväll... Pratade med sonen  nyss och det hade gått jättebra i skolan idag!!! Sånt är alltid kul att höra, eller hur??? Han hade lite svårt att koncentrera sig o så, i skolan förra året (han går i 5:an nu), ville gärna vara med o prata, men nu säger han ifrån och det tycker jag är kanonbra!!! I den skolan där han går har de inga kärnämnen på schemat utan de får reda på varje måndag morgon vad de ska hinna med under veckan och sen han började femman nu så har han hängt med suveränt bra, inte legat efter ett dugg!!! Den här veckan så var han klar med allt utom lite skrivstil och 12 frågor i svenskan redan i måndags när han gick hem... Är inte det bra så säg??? *glad mamma*
Makens dotter hade franskaprov igår och tyckte det kändes bra (går i 8:an), så vi får hoppas det gick vägen. Hon har även börjat på skytte, vilket är bra, alla "barn"/ungdomar behöver något att sysselsätta sig med och inte bara dega ihop framför tv:n/datorn/tv-spelet när man kommer hem från skolan. Hon hade varit iväg igår och skjutit och fått beröm av "läraren" eller vad tusan det heter... Kul, eller hur??? Makens son (går i 4:an) klarar sig också väldigt bra i skolan, har lätt för sig och snappar upp allt. Kommer nog vara en sån som inte behöver plugga ihjäl sig till prov i framtiden. *glad bonusmamma*
image257 på er älskade barn!!!!!!

Maken är nu och hämtar sina barn, som stannar till imorgon. Min son kommer igen imorgon, makens barn kommer på fredag och sen stannar alla tre tills på tisdag. Våra barn har höstlov nästa vecka, men i och med att de bor i olika kommuner så är det lite olika, makens barn är lediga måndag-onsdag och min son hela veckan. Makens barn har redan haft två dagar lov...

Vill också rikta en stooor varm kram o en pööözzzzz till Åsa, hon vet varför!!!!!
image255 Från mig till dig, Åsa...

Ha nu en underbar kväll!!!!!
Risken finns att jag kommer tillbaka innan kvällen är över, man vet aldrig!!

Varma kramar till er alla!!!!

Ps. SNÄLLA, skriv kommentarer, det betyder sååå mycket!!!!!! Kram...

Kloka ord:
Postat av: Ulla

Jättefin design. Vilka vänner det finns! Jag vill oxå ändra min desig. Ev ska jag få hjälp av en bloggvän. Hon skulle bara vilas sig ett par dagar ifrån en annan bloggväns önskemål om ny design.

2007-10-24 @ 20:30:45
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Kajsaa

ha det bäst cim ! font ditt kontor blev :) vill oxå ha det så fint. / kajsa

2007-10-24 @ 20:45:23
Postat av: Kajsaa

fint*

2007-10-24 @ 20:46:06
Postat av: Åsa

Blev riktigt fint både på ditt kontor i bloggen! Tack för ditt inlägg : ) E helt slut i knoppen efter denna dagen..sängen här snart, vilket e ovanligt tidigt..imorgon dax igen.Hoppas du haft en riktigt fin dag o att du kryar på dig ordentligt! Kramar!!!

2007-10-24 @ 22:08:30
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: A n n a

Hittade hit via Åsa..fin blogg du har! Visst är det kul att göra om lite..
Hoppas kvällen vart bra..:)

2007-10-24 @ 22:08:37
Postat av: Sofie

Åh va fin designen var!! Gillar den verkligen! Ha en bra kväll / Sofie

2007-10-24 @ 22:35:21
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Fia

Ja jätte fin blogg design!Krya på dig också!Kram

2007-10-25 @ 08:28:18
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0