Free Cursors

Jaha ja, ännu en dag snart till ända...

image212

Idag har vi farit runt som skållade troll, fixat lite här hemma, kört iväg grejer till kursen imorgon, varit på Ikea och köpt ljus (både värmeljus o vanliga till våra kandelabrar), varit på K-rauta o köpt ved så vi kan elda i vedspisen, det blir sååå mysig värme, varit på djuraffären o köpt mat o grejer till kaninen... Och så "råkade" vi svänga in på Dormy (en golfaffär) och jag hittade en klubba (begagnad, jippie, inte dyr alltså!!!) så den köpte jag...

Sen fixade vi lite i källaren när vi kom hem, ska ju möblera om därnere så jag kan ha jobbet (alla datorer, papper etc) där, börjar bli lite tröttsamt att ha det i vardagsrummet, här vill jag ha ordning och reda... Men visst är det en mysig liten hörna jag har här, se bilden... En liten blomma och levande ljus (om det syns...) Älskar att ha det hemtrevligt omkring mig!!!

image208


Maken är och spelar golf med grabbarna, sen när han kommer hem ska vi käka lite ost och kex och mysa, ja jag vet det står säkert i alla mina inlägg att vi ska mysa, men så är det... Vi har det mysigt och underbart varje kväll. Älskar att ha det som vi har det, har aldrig haft det så i hela mitt liv och inte maken heller... Så vi tycker väl nånstans att vi är värda det....... :-)

Imorgon ska jag till jobbet 07.30 (hur ska det gå???), sen kommer flyttgubbarna 08.00 och bär... Maken möter upp dom på lagret där vi haft allt magasinerat och sen går det lass både hit och dit...

image209 Visst är det en vacker bild, det är utsikten från huset på landet...
På torsdag kväll sticker vi nog ut till landet, måste bara få se om det kommit några trattkantareller, blir tokig annars!!! På måndag börjar ju älgjakten och då vete tusan om man vågar vara i skogen... Pang, pang, pang... Aaaaaaajjjjjjjj..... ;-)

Nehej ni, nu kom maken hem och det börjar dra i magen efter lite ost och kex...

Ha en skön och underbar kväll!!!

Kram kram

image210

Kloka ord:
Postat av: Evelina

ni har då alltid fullt upp =) men det är skönt det med! hihi =)
kram!

2007-10-02 @ 19:58:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Mysigt med mys ju så mys på era mysisar*ler*
Vilken underbar bild från landet....lite avis:)
Kram

2007-10-02 @ 20:50:30
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: sessan

Hej skatten!
Så roligt att du tittade in hos mig igen ;D Jag blev glad!!
Gud vad underbar din blogg är, den är så himla delikat alltså. Å den lilla kullerbytta babyn på mus pekaren är ju så söt *älskar* hade en sån i min sigantur på ett diskutions forum för blivande mammor när jag väntade prinsessan *drömmer tillbaka*
En sån skulle jag haft på min mus pekare i min blogg...... men är ju helt nolldus vad gäller å designa själv *pinigt*
Du har en som härlig energi & värkar vara så huslig & det är mysigt att läsa om.
Må så gott & på återseende
kram

2007-10-02 @ 23:48:18
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Fia

Vilken mysig hörna du har:)Kram

2007-10-03 @ 09:48:27
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Nita

Vaddå, skulle de ta dig för en älg?? Näää tror inte du ska behöva oroas för det :-) Ha på dig färgglada kläder och tjoa på så kan de nog urskilja dig från en älg *asg*

2007-10-03 @ 09:53:05
Postat av: Åsa

Tjena tjejen! Du har fullt upp där, men skönt att det går bra! Kul när man hittar nåt att fynda! ; ) Jag älskar åxå att mysa så jag håller bara med dig! Tycker att vi e väl värda det! Hoppas att du får en fin dag o att vi ska lyckas på msn snart! : ) Kramar o pussar!!! Miss you!!

2007-10-03 @ 14:03:58
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Åsa

Kikar in o säger natti! Pözz o kram!

2007-10-03 @ 22:16:21
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0