Free Cursors

Jaha, nu är helgen snart slut...................

Idag har maken och jag varit med hans föräldrar till vårt lantställe ca 5 mil hemifrån, det var underbart även om vädret inte var det bästa... Vi plockade undan sommarmöblerna och gjorde fint i huset, bar in soffor etc i ett rum där vi vet att mössen inte kommer in... Ja, fällorna (2 st) var laddade redan när vi åkte därifrån förra gången och en liten mus satt i en av fällorna nu... *yeck* Sen åt vi lite smörgås som svärmor köpte med på vägen och så fortsatte vi, maken och jag drog upp båten lite till i båthuset, det är så lågt vattenstånd så vi kan inte bara lyfta upp den ur vattnet som vi brukar göra. Sen drog vi upp bryggan lite till, den brukar vi åka på en bit bort till en liten vik där vi brukar lägga upp den på land, men nu är vattenståndet i sjön ovanligt lågt så den låg mest på land i alla fall, så nu fick den ligga kvar.

Nu håller vi på med mat, det blir hasselbackspotatis, snitzel och gräddsås med champinjoner i... Lite rönnbärsgele till det kanske...

Nehej ni... Nu har jag
ÅSA (Åsa; I have missed you!!!) på msn och ska prata med henne lite, sen är det matdags....

Ha en underbar kväll, alla ni!!!!!
image248 Även om det är tidigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Till min underbara vän Åsa
image249 TACK för att du är min vän!!!!!!! Forever you friend Cim................... PÖÖÖÖÖZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kloka ord:
Postat av: Åsa

Awwwww men snälla Cim..du e bara för go!! Detsamma går tillbax till dig!!! ; ) Miss you too älott! Lav ya! Pözzz!

2007-10-21 @ 18:47:22
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som ni har haft en skön dag! Ja, vänner ska man vårda!

Kram

2007-10-21 @ 21:47:45
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Fia

Tack för dina ord, ska ta mig en funderare!Självklart får du ta del av lösenord om det blir så:)Lät som om ni hade en trevlig dag+kväll igår!Kram

2007-10-22 @ 10:34:33
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0