Free Cursors

Lista från Malins Mirakel som jag bara var tvungen att göra...

image266

 Tio första:

Första bästa kompis: 
Petra
Första bil: Volkswagen 1302 -72
Första kärleken: Lars

Första husdjur: Kanin
Första semester: Nåt ställe på västkusten där vi var när jag var ett år...

Första jobb: Städerska
Första köpta skiva: Ingen aning, herregud jag är ju 41!!!!
Första riktiga kärlek: Min första RIKTIGA kärlek är faktiskt min make.
Första piercing: Öronen.
Första konsert: Orup

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Vin
Sista bilfärd: Imorse, när jag skjutsade sonen till skolan
Sista filmen du såg: Notting Hill häromkvällen när vi väntade på att barnen skulle somna.
Sista ringda telefonsamtal: En kund (sitter o jobbar...)

Sista bubbelbadet; Ja du, inte en aning...
Sista spelade cd: Tomas Ledin.
Sista kyss: Min man!!! ;-)
Sista gången du grät: Vet inte, men jag ÄR blödig!!! Jo, när jag såg programmet om riskförlossningar senast!!!
Sista måltiden: Nachos


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Näpp...

Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Mmmm, i min make!!!!!!!!!!
Varit på tv? Det kan jag aldrig tro!!!

Fått ditt hjärta krossat? Ja... L
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Of course... hahahaha


Sju saker du älskar att ha på dig:
1.
  Kjol
2. Mysiga tröjor
3. Jeans
4. Toppar
5. Sköna skor
6. Halsband & Örhängen o mina ringar (förlovnings- + vigselring)
7. Mobilen

Sex saker du gjort idag: 
1.
Väckt min son, gett honom frukost o skjutsat honom till skolan.
2. Borstat tänderna
3. Ringt en massa kunder
4. Bäddat.
5. Mailat en hel del
6. Gjort denna listan... ;-)

Fem favoritsaker:
1.
Min(a) barn (min son o makens två)
2. Min man
3. Bilen
4. Mobilen.
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Min make.
2. Anette
3. Åsa
4. Mamma.

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1.
Visa maken och barnen hur mycket jag älskar dom och skämma bort dom ordentligt på ett bra sätt!!!.
2. Åka till Rhodos med min make! (Bara han och jag vet varför) ;-)

En sak du ångrar:
1.
Man kan aldrig ångra det man gjort, däremot tycka det är mindre bra, och lära sej nåt av det. (Stämmer så bra, så den "lånar" jag av Malin...)

Jag utmanar:
Åsa
Mia
Mia dh
Mira
Sessanochprinsessan
Fia
Pia

Kram på er alla min underbara nyfunna vänner!!!
LOVE YOU ALL!!!!!


Kloka ord:
Postat av: sessan

Åhhh har du också ny & fin blogg alltså, såå himla fin!!
Jag antar utmaningen *bigsmile*
Jag önskar dig en underbar helg fylld av massa kärlek & romantik.
Massa kramar

2007-10-26 @ 20:18:21
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Fia

Hoppas ni får en underbar lördag! Tyvär rlägger jag ner bloggandet nu av olika anledningar. Men jag fortsätter att kika in här ändå:) Kram

2007-10-27 @ 10:52:58
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej! Hon blev påkörd av en bil som körde rakt in i henne typ så hon voltade över motorhuven =( Hon hade en enorm tur som sagt.

Jag ska hälsa henne från er alla. Hon kommer bli jätteglad! Jag har mer utförlig info när jag kommer hem från sjukhuset.
Tack så mkt för era tankar!
Många kramar till dig oxå Cim!!

2007-10-27 @ 10:55:54
URL: http://vafannuda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0