Free Cursors

Torsdag...

Jaha,då har snart den här veckan passerat också.. Vart tar alla dagar vägen??? Läser i en del bloggar nu att "julen är snart här" och jag måste erkänna att jag tycker det är mysigt!!! Herregud, det är adventsljusstakar överallt, tomtar, julgardiner, ljuslyktor o tomtar o annat som man ställer ljus i och som lyser uppmörka kvällar... Hur gör ni??? Pyntar ni litegrann eller??? OM jag kommer ihåg (vilket jag troligtvis INTE gör) så ska jag räkna alla tomtar i huset till jul. Sedan maken och jag skapade gemensamt hem hösten 2004, så har vi köpt på oss en massa tomtar och då hade ändå båda två en hel del med oss i boet, om man säger så... Men vi är båda traditionsbundna och så tycker vi det är så kul att köpa nya tomtar etc... Alltid hittar man nåt, när man går o handlar, det spelar ingen roll var man är i dessa tider, nog finns det tomtar överallt???

I övrigt så är jag inte kry än, dunderförkyld och kanske lite feber, ja ja men det går väl över... 
image263


I eftermiddag kommer sonen igen, han var med pappa på hockey igår, pratade med honom i telefon igår kväll strax före 22 och då hade de precis kommit hem och han var sååå trött. Sen pratade jag med honom imorse (ringer ALLTID och säger godmorgon och godnatt till varandra då han inte är här) och då var han lika trött, så det blir en trött liten kille ikväll. Han är så tacksam på det viset att om han är trött så säger han att han vill lägga sig, sååå skönt så!!! Häromkvällen när vi satt o tittade på tv, så var inte klockan ca 20.25 då sa han att han ville gå o borsta tänderna och lägga sig. Hur skönt är det på en skala??? Barn behöver sova, skolan tar på krafterna... Våra barn lägger sig senast 21 på vardagar och ca 22-22.30 på helgerna, det tycker jag är helt okej...

Just nu är jag jätteduktig *kramar om mig själv* hihi, jag bränner ner kort från datorn till cd skivor! Jag gav maken en digitalkamera i julklapp förra året, vilket var en suverän grej. ALLA kort ligger nu på datorn, vilket är livsfarlligt, bland annat 215 kort från vårt bröllopi maj. Tänk om nåt skulle ha hänt med datorn???!!!!!! omden kraschat eller så, oj oj oj vad jag hade blivit tokig då, det är ju kort som man aldrig kan få igen. Tala om ett minne för livet!!!
Ska se om jag kan rota fram några kort från förra julen som visar hur vackert vi har det då... (I våra ögon i alla fall!!!)

Have a nice day alla mina underbara vänner, var rädda om er!!!!!

KRAAAAAAAAM!!!
image264

Kloka ord:
Postat av: Sofie

Jag längtar oxå tills jul! men ljusstakarna i fönstren & så.
Hoppas du kryar på dig!! KRAMAR från mig

2007-10-25 @ 16:58:35
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej vännen! Julen e väl inte min stora favorit om jag ska vara ärlig..tycker den e deppig o ledsam bara..men visst blir det lite pynt..för jag vet att gör inte jag det så kommer familjen att göra det ialf.. Mor o systrar accepterar inte ett icke pyntat hem även om det inte e deras..hahaha..kanske tur för mig! *jag får massor av hjälp* Hihi.. Hoppas du kryar på dig där nu..vill inte att du blir sämre! Kramen!! ; )

2007-10-25 @ 19:45:55
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Jessica

nej minsann. här ska inte pyntas förrän tidigast helgen innan första advent. jag tvärvägrar gå och tänka på julen redan. ha en trevlig kväll!

2007-10-25 @ 20:58:54
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: mia dh

Till advent pyntar jag med massor med elljus, stjärnor, slingor och adventsstakar. Men annars har jag inte så mycket mer.
Nu är jag även klar med utmaningen...

2007-10-26 @ 08:05:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Nita

Julen är underbar! Jag längtar till att få pynta och göra fint :-) Nu ska vi ju flytta så det blir väl inte så värst mycket julstökande här. Men lite mys ska det iaf bli och i år SKA jag ha en gran ute haha!
Finge sambon bestämma så skippade han allt utom ljusstakarna i fönstren men sen jag kom in i bilden får han vackert räkna med julpyssel och annat stök :-)

Kram på dej stumpan :-)

2007-10-26 @ 08:44:19
Postat av: Nita igen

Ang korten så är mitt tips att köpa er en extern hårddisk. Jag investerade i en för några år sen och utan den vet jag inte vad jag hade gjort. Kostar inte värst mycket men är en suverän lagringsplats och man slipper ta upp plats i datorn :-)

2007-10-26 @ 08:46:32
URL: http://nitas.blogg.se
Postat av: Fia

Pyntar lagom, adventsljusstakar, lite tomtar mm. Sen gran då givetvis, plast:) Men de är fint de me tycker jag samt praktiskt. Slipper alla barr!Kram

2007-10-26 @ 10:03:08
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0