Free Cursors

Vilken underbar dag!!!

Idag har min make och jag varit ute o spelat golf, 18 hål på en bana 1,5 mil härifrån. Ååååh, vilket vackert väder det varit och vad vi njöt... När vi var klara så bjöd jag min man på lunch på golfrestaurangen där, de hade dagens + nåt mer men dagens dög bra. Min make tog sejfilé med kokt potatis o currysås och jag tog raggmunk och fläsk. Satt till och med ute!!!!!!!
Imorgon ska jag ut på lunch med en kund och sen handla lite basgrejer till hemmet, städgrejer, tvättmedel etc och sen fylla upp frysen lite...
På torsdag ska jag till tandläkaren med sonen och sen på kundbesök. På fredag inget speciellt planerat, sen på söndag åker vi till Åland, men det är ingen nöjestripp, det är företagsresa. Flera hundra företag med representanter så det ska bli kul, där finner man många nya kontakter!!! KUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU ska jag avsluta och umgås med min son och min make!!!

Ha det gott alla godingar!!!

KRAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!

image227

Kloka ord:
Postat av: Fia

Har verkligen varit en underbar höstdag idag, även om jag spenderade ett par timmar i bilen idag. Men var fint igår me:)Kul med Åland!kram

2007-10-09 @ 19:48:39
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Åsa

Vilken skön dag ni haft! Här har vädret vart sisådär bara..Åhh..du har käkat raggmunk! Gud så gott!
Hoppas ni har det gott där nu! Kramar o pözzar! ; )

2007-10-09 @ 20:19:00
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0