Free Cursors

God kväll och God natt...

image991
Nu tar maken och jag en tidig kväll... Maken har jobbat som en galning idag, satt upp markiser, monterat upp persienner etc etc etc... Så han är helt slut och jag med, jag har jobbat, varit på konferensen och fixat lite, storhandlat, packat upp o packat om (köpte mycket storpack som jag packade i mindre påsar när jag kom hem), städat åpt kaninen, dammsugit, bäddat rent i våra sängar, bytt gardiner i både tjejens o killarnas fönster, gjort en suuupergod kycklingpaj med sallad och diskat... Så, nu tycker jag att jag är förtjänt av att lägga mig o läsa lite, maken ligger redan i våra renbäddade sängar, mmm vad skönt det är när det är rent o det luktar sååå gott... Använder ett sååå fräscht sköljmedel, Softlan peach.... MUMSIGT VÄRRE!!!!! Rekommenderar det varmt...

Godnatt alla vänner och sov gott... var rädda om varandra och kärleken, det finns inget vackrare...
image992
Massa kramisar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Annica

Hej svejs!
Vilken underbar vårdag det är idag!
Hoppas du får en toppendag!
KRAM
Annica

2008-04-16 @ 16:15:57
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0