Free Cursors

Jaha ja...

image944

Så bra gick det att byta plattform för blogg.se... Undra vad som händer nu då???
Hoppas det inte blir en massa strul bara, för då gör jag som Mira, då byter jag till Metrobloggen...
Ja, vad har hänt här då? Inget speciellt, faktiskt... Helgen avlöpte som den skulle, sonen hade innebandy i söndags, träningsmatch, mot killar som var ett eller om det var två år äldre.. Så vårta killar hade inte en chans, de förlorade med 16-0.... Stackars killar...
Har ni blivit lurade dag då??? Ja, sonen lurade mig imorse, ringer ju varje morgon och säger god morgon till honom.. Frågade som vanligt "Hur är det?" Och han svarar, "Inget bra, har såå ont i magen, har suttit på toa nästan hela natten. Så jag ska vara hemma idag..." Va, säger jag, vad är det då, är du magsjuk eller??? APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL......
Tack för kaffet, skitunge!!!!!!!
image945
Vad händer idag då?? Jo, min svägerska och hennes man från Stocksund (det du Cia...) kommer hit och vi ska äta lite gott på förkvällen, sen ska vi gå på storseans med Terry Evans ikväll... Åååh, så spännande!! Första gången vi var iväg på Terry Evans fick maken kontakt med sin avlidne bror. Gud vilken mäktig upplevelse... Så nu håller vi tummar och tår för att någon av oss ska få någon form av kontakt med "andra sidan" ikväll.. Rapport kommer.
Tror du på sånt med andar etc?????
image946
Hade ett härligt och trevligt samtal med Mira på telefon igår... Ja, det är helt otroligt vad vi är lika vi två, tänker lika, gör mycket lika etc... TACK Mira, för att du vill vara min vän och för att jag får vara din... Du är underbar!!!!!
NU
har vi pratat en stund igen och haft en skiiittrevlig pratstund åtminstone i mina ögon... ;-)
Lycka till med att plocka bönorna...
Till Mira från mig...image947

Ha en underbar dag, alla glada...

Massa kramisar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Mira

Men ååååååååååååååååååååååååh allra sötaste åååååååååååh igen.

Gulle gulle dig!!! Måste ses
snart igen och ha mysigaste kvällen med Terry och svägerskan med Stocksundsmake.

Pözzpözz och bamsekramizen!

2008-04-01 @ 17:53:06
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Annsingen

Vad spännande med seans! Jag måste få höra sedan!

2008-04-01 @ 18:27:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: mie

Hoppas du/ni får någon kontakt ikväll och massor att berätta.åh vad spännande=).

2008-04-01 @ 21:00:42
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0