Free Cursors

Jaha, nu har man fått lite skäll också...

Från min lilla vän Mira,  men nu kommer det en uppdatering!!!!!!!!

Vad har hänt??? Ja ni, har varit lite ur slag ett par dagar, men vad i hela fridens dar gjorde det... Idag med posten kommer ett vadderat kuvert med "en näve TRO , HOPP o KÄRLEK" (=en påse med vackra stenar) och en så vacker nyckelring med en glsakula med en ängel i... Från vem undrar ni??? MIRA såklart!!!!!
TACK sötnos, du e så go o rar..... Det värmde i mitt hjärta!!!!!

image966
Har varit med sonen i skolan på fm, det gick galant. Hade en halvtimmas rast mellan 9.30 - 10.00 och jag trodde jag skulle frysa ihjäl, det var bara nån grad varmt i förmiddags... Annars var det kul, man får väl vara glad så länge de tycker det är okej att man är med i skolan.  De gjorde nationella provet i matte, och fan det är så man får tänka till ordentligt...

På fredag fyller maken år, så då blir det lite god mat på kvällen, bara vi och barnen... MYYYYYS!!!!!
Jag har planerat lite vad jag ska köpa o så, men skriver inget här, för jag vet inte om han kollar in här ibland... =)
image967

Nu har vi nyss ätit, maken har diskat, gud så skönt att slippa...
Vi har ätit ugnsbakad lax, potatismos, hollandaisesås och en röra med fräst bacon klippt i bitar, röd paprika och röd lök... Ååååh vad gott det var!!!!!!!!!!!!!!
Sen ikväll ska vi mysa med varm smörgås, en kopp te och en film... Bara maken och jag, när barnen lagt sig...
Vad gör ni en sån kväll som denna, när barnen lagt sig???
image968
Massor av kramisar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Cia

Vilken sötis hon är Mira !
Kan du inte fota o lägga in bild !???
VIll se ju !
Ha en skön kväll !
Nu ska här ätas MAAAAAAAAAT !
Pöss o Kram

2008-04-08 @ 19:25:07
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Emelie

Så mysigt det låter! Jag har ägnat kvällen åt att måla jag medan M har kakalat. Det är sånt vi sysslar med nu för tiden =)
Kram

2008-04-08 @ 21:34:55
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Mira

Jag har inte skällt!!

Och du! Endast det bästa är gott nog åt dig!

Du är värd det bästa!!

*kramkalas*

2008-04-09 @ 18:02:38
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0