Free Cursors

Jaha, så här ser min dag ut...

UPPDATERAT KL.15.00

BÄDDA RENT DOTRAS O KILLARNAS SÄNGAR

DAMMA ÖVERALLT (håller på!!!)

BYTA DUKAR

DUSCHA BLOMMOR

TVÄTTA EN ELLER TVÅ MASKINER (är inne på tredje)

DAMMSUGA

TORKA GOLVEN

SKURA BADRUMMET

STÄDA ÅT KANINEN

image1001image1002

Hur ser eran ut???

Massor av städkramar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: sessan

Hej vännen!!

Villket program du har för dagen *ho ho* & du betar ju av riktigt bra ;0)

Tack för msn adressen, som du säkert fått med dig är jag inte mycket där....... jag fixar dåligt att kommunicera så det är min ad/hd.
Jag blir jätte stressad & skriver bara fel, så jag har get upp!

Men här är min mail adress, så kan vi maila något det är jag lite bättre på ;0)
[email protected]

Önskar dig en underbar dag med massa harmoni & kärlek

2008-04-17 @ 11:24:28
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0