Free Cursors

Morning...

image987
Oj vad jag har sovit inatt, spänningen släppte igår kväll, efter en tuff dag., Jag har ju inte varit ute och sökt jobb på jag vet inte hur många år, så det kändes lite konstigt, även om det bara är lite extrajobb... Hon som jag var hos igår ringde imorse och bokade datum för kontraktskrivning och berättade att hon fått tag på det ena företaget som jag ska jobba på och de var glada och tyckte det lät superbra... Ojojoj, vilka krav jag får på mig, men det är ju bara att försöka leva upp till dom, eller hur??? *puh*
image988
Tillägnad lilla Engla, som satt starka spår hos oss alla... Jag hoppas ni alla tände ljus för henne igår kväll, kan tro att det lös i många fönster Sverige runt...

Nu ska jag strax lämna hemmet en stund för att åka och göra klart salen till de som sak hyra datasal av oss idag och imorgon, sen ska jag åka och veckohandla lite. Maken har börjat sin praktik hos en kompis som har en markisfabrik här i stan. Känns konstigt att vara själv och inte ha nån att prata med, inte ha nån att åka o handla med etc... Men skönt för maken, han behöver ut bland karlar och jobba lite... Inte sitta här med mig inom fyra väggar... Även om jag saknar honom kolossalt mycket redan, men vi ses ju ikväll... Efter alla tunga år av längtan etc, så är det ju faktiskt mig han åker hem til lefter jobbet... *jippie*

Ha en underbar dag, mina kära vänner!!!!!
image989
Massa kramar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Mira

Jodå, här tändes ljus klockan 21.00.
Och ett stort grattis igen gumman, till er båda!! Det är ni verkligen värda!

Ha nu bästa dagen!!

Bamsekram!

2008-04-15 @ 11:29:42
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Cia

GRATTIS igen ! Såååå kul !!!
Ha en underbar fortsatt dag !
Här är man förslappad o gör ingenting idag *L*
Skööööööööönt !
Pöss o Kraaaaaaaaaaaaaaaamen

2008-04-15 @ 14:05:57
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: linda

Ah du, den fina bilden snor jag! =)

2008-04-20 @ 18:02:20
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0