Free Cursors

SÖNDAG!!!

image979
Nu är det söndag, ojojoj vad helgerna går fort... Vi har haft trevligt, hade lite kalasfika för maken igår, svärföräldrarna var här samt min bror med sin familj (sambo och två söner; 9 månader och 3½ år gamla...), det var jättetrevligt. Våra barn (10, 12 och 15 år gamla) tog så fint hand om brorsans stora son på 3½, de lekte och såg till att han var med och så.. Mysigt att se sånt tycker jag!!!
De åkte hem 18,30 och då kastade vi fram mat, skulle ju grilla sten, vilket tar lite tid, och sen se Körslaget kl.20... Så det blev lite lätt stress... Men vi hann...
  image980
Ser ni på Körslaget och vem tycker ni i så fall ska vinna???
Jag tycker ingen annan än Lotta Engberg, hon är oslagbar, vilken tjej!!! Har beundrat henne och lyssnat på hennes musik sen jag hörde henne första gången i Melodifestivalen 1984, då hon sjöng Sankta Cecilia med Göran Folkestad. Hahaha, jag vet, jag är tokig, äääälskar dansband... *asgarvar* Eller vad säger du, Mira, det är ju underbart med dansband????? Hahahahahaha!!!!!!!

Makens barn har åkt, deras mamma hämtade dom, skulle på nåt kalas vad det var... Sonen min stannar ett tag till, ska skjutsa honom till pappa sen, men han var lite dålig i magen o så, så det var bättre för sonen om han stannade en stund extra. Pappan orkar ingenting, så det fick bli så. Annars brukar han vilja åka när makens barn åker, det blir så tyst och tomt då... Och det kan man förstå, full fart hela helgen o sen när någon åker så blir det tyst... Maken ska ut med två kompisar och spela lite golf, inte utan att man blir lite avis... Men de ska iväg, de tre, och spela på Gränna GK om ett par veckor, ena kompisen har nyss fyllt 50 o får den resan i present. Då sover de över och dricker en öl eller två, till en god middag också...
image981
Nu ska jag förbereda lite packning av kläder etc som sonen ska ha med sig till pappa...
Återkommer nog senare, när jag skjutsat sonen...

Massa kramisar
Cimsan
image982



Kloka ord:
Postat av: Annsingen

Ja det är nog så:) Men men den kommer här också..bara lite senare:))

2008-04-13 @ 17:15:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: mie

Nice=)..tråkigt bara att Söndagar kommer såå fort, man hinner bara känna, äntligen helg så sviss så är söndan där=/ Lotta är bra, men jag gillar även Brolle o ja vad han nu heter hårdrockaren=).

2008-04-13 @ 18:14:39
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0