Free Cursors

Söndag...

image1042

Tyst i huset, vi har skjutsat hem barnen.. Ska grilla när maken kommer hem, han är ute o spelar golf med sin gode vän... Jag har varit o handlat lite, ska mysa med god mat o dryck ikväll. Det blir grillspjut, med pommes o bearnaisesås etc. Det var så gott igår och vi frös in en bit spjut som vi inte grillade, men den åkte ut ur frysen imorse, för vi blev såååå sugna på det. Imorgon ska maken jobba, men nu får han ta bilen, så ska jag jobba undan på fm, sen börja putsa fönster så man kan se ut genom dom igen... HATAR skitiga fönster!!!!! Jag vet dom som inte putsar fönster på flera år, vuxen kvinna i sina bästa år, med karl o barn, villa o hela köret, men inga putsade fönster, hur FAN kan man låta bli....??????? YECK!!!!! Jag kan putsa både två o tre ggr på ett år, sen om jag byter gardiner nån gång emellan, så kan jag putsa av dom på insidan...
Är jag totalt knäpp eller??????
image1038
BÄTTRE LITE SKIT I HÖRNEN ÄN ETT RENT HELVETE....................

Igår storstädade vi förrådet jag skrev om (tror jag) och jisses vad tomt det blev, jättefint!!! Maken slog i ett par spikar i väggen där vi hängde upp sonens bandymål, så försvann det från golvet... Eldade alla tidningar o kartonger vi sparat på oss, usch vad mycket det var. Det pyrde o rök i högen imorse när vi klev upp...
Nu ska vi vara duktiga och sortera lite, papper i en säck, kartong i en annan etc etc, sen ska det köras till en återvinningsstation. Faktum är att vi ofta handlar i en Ica-affär där det finns allt sånt, men hur lat är man inte???
Sorterar ni???
image1039
Såg ni på Körslaget igår???
Min klara vinnarfavorit är Lotta Engberg, jag blir otroligt förvånad om hon INTE tar hem hela kittet!!!!!!!
HEJA LOTTA!!!!!
image1040

Nehej ni, underbara människor, nu ska jag förbereda lite matlagning tills maken kommer hem...
TACK alla goa vänner som kommenterat min blogg i helgen, vet att jag inte varit inne hos er alla o gjort detsamma *skäms så in i vassen*, men lovar att titta in hos er imorrn... *FÖRLÅT!!!*
image1041
Massa goa kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Annica

Hej!
Vi har också grillat!
Vi åkte efter kalaset idag och köpte oss en elgrill. Så det blev fläskytterfile, hasselbackare och tzatziki... Enkelt och snabbt efter en dag full av rörelse.
Kan du komma och putsa mina fönster också....? ;-)
Ha en trevlig söndagkväll!
KRAM!

2008-04-27 @ 19:09:48
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Annsingen

Tack för tipset!

2008-04-27 @ 19:13:35
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Nita

Tja, du kan ju alltid kika in å läsa om min kändislunch idag :-) Slå det du om du kan *mohaha*
Kraaaam!!

2008-04-27 @ 22:57:19
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Annica

God morgon!
Hoppas att allt är bra idag.
KRAM!

2008-04-28 @ 07:56:37
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Mie

Sorterar oja, men allt står på balkongen våran och det gillar jag inte nu=/. Jag hejar på Brolle, me like=))). Men Lotta är duktig och kan nog kamma hem vinsten.

2008-04-28 @ 14:16:07
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0