Free Cursors

Lista hittad hos Mira!!!



Vad heter han:

Per-Wilhelm

Vad har han för favoritfärg?:

Vitt o svart, tror jag (åtminstone på mig...)

Vad har han för ögonfärg?:

Blå

Klädstil:

Jeans och snygg skjorta (tycker jag är bäst.. Hahaha)

Har han färgat håret nån gång:

NO WAY!!!!!!!!!!!!

Längd:

1,93 (liiite lång mot mina 1,62...)

Har han klippt sig någon gång:

Japp

Har han piercat sig:

NO WAY.

Har han några tatueringar?:

NO WAY

Dricker han:

Jorå...

Röker han:

Nix

Vad har han för mobil:

Nokia, såklart

Vad ville han bli när han blir stor:

Har inte en aning

Har han någon/några systrar:

Mmm, Mojan

Har han någon/några bröder:

Henrik, som tyvärr inte finns bland oss längre

Är han född i Sverige?:

Ja

Vad är hans favoritmat?:

Grilla sten...

Vilken mat hatar han?:

Ingen...

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon:

RESA med mig!!!

Vad brukar han göra efter jobbet:

Komma hem o pussa på mig

Har han bråkat med nån någon gång:

Kan nog hända!

Vad brukar han göra på helgerna:

Familjeliv.

Vad har han för musiksmak:

Blues, jazz, pop, rock, ja allt...

Brukar han svära mycket?:

Njae, inte så, jag är värre....

Vad för bil kör han?:

Hyundai

Hur/var träffades ni första gången?:

Han var min chef.

Vad är han rädd för?:

?????

Vad påminner dig om honom?:

Mycket.

Vad var det första han sa till dig:

*hemlis*

Vad var det första du sa till han:

Hej...

Vad brukar ni oftast skicka sms om:

ALLT

Är han beroende av något?:

Mig

Vad kallar du han:

Älskling, raring, PW

Vad kallar han dig:

Älskling, Gosemaja

Tränar han:

Jopp

Hur länge har ni vart tillsammans:

Typ 4 år

Hårfärg:

Mörk

När fyller han år:

11 april

Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?

Ofta blommor!! De jag anser vara finast för tillfället. (kopierat från Mira...)

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:

Manlig, sexig och MIN!!!

Gillar du han?:

Jag älskar honom!!!


Gör den du med, vetja...

Massa kramar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Mira

Mysig lista det där!!



kramix

2008-08-04 @ 13:49:37
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Madeleine

Hejsan! Kul att du är tillbaka. Kanske ska göra listan, ska fundera. Kram Madde

2008-08-04 @ 16:27:44
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey!!

Long time no see!!

Jag hoppas att allt e bra med dig?!

Här lunkar det på i samma gamla takt...varit ledig i en vecka nu!!! Najs!!!

Ha en superdag!!

Kramar i massor

2008-08-05 @ 06:57:51
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: maria

Hej :-D



Hoppas din dag blev bra med storstädningen och att det skiner hemma...

Här hemma har vi umgåtts med vänner hela dagen..

Kram

2008-08-05 @ 15:24:05
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilken rolig lista !



kram

2008-08-05 @ 16:14:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Ja visst var fågeln rolig! Behövde få skratta lite så den kom i rätt tid. Vi har det lite kämpigt för tillfället. Stefans mormor ligger på intensiven och min mammas man har precis fått besked att han fått cancer. Lite för mycket på en gång om jag får säga det själv.. Men vi har ju varandra. Det är tur det!

Massa kramar till dig!

2008-08-06 @ 16:55:34
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0