Free Cursors

Här är jag!!!!

Livs levande...
Fullt upp har det varit, massor med jobb, kul som attan... Den här veckan har sonen varit här, fullt upp med träningar etc, men hans pappa har varit snäll o fixat det med skjuts o allt för jag har jobbat... Har även fått fart på bilen, min bror var här igår o böt batteri på den samt bytte till vinterdäck... Idag har vi varit ute o premiäråkt hela familjen, köpt lampor till bilen, fyllt på luft i alla däcken o varit på Max o ätit lite hamburgare... GOTT!

Idag har vi varit på innebandymatch, sonen o jag, våra killar vann med 16-0... Mot ett lag som brukar vinna mot allt, vilket var kanonkul!!!!!! "Vi sopade mattan med dom!!!"
TJOHOO!!!!!!

Imorgon blir det inte så många knop, måste ha en dag att vila lite på, eller vad säger ni...???
Ja ja jag vet, det blir väl lite tvätt o så avklarat, för på måndag är det ju jobbardags igen!!
Ska skjutsa hem sonen till pappa imorgon, de ska på hockey... Skjutsar honom i tid för det, så det blir lite tidigare mattid för oss...

Nu ska vi mysa lite med mozzarella o god dry martini, vad säger ni om det???


Varm kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nita

Behåll du mozarellan å martinin så blir det bra haha! Vi hade tacokväll vi... Myyyyyyyyyyyys!!

2008-12-07 @ 13:20:40
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Anki N

Full ös Hedenhös var det här!!

Grattis till vinsten. Bra när man kan sopa mattor med ett helt bandylag!!

Fortsatt trevlig 2:a advent.



Anki N

2008-12-07 @ 15:57:07
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Evelina

har ni köpt ny bil?

jag vill helst inte skriva var jag jobbar, men för dig kan jag ju säga att det är på rusta =)

kram!

2008-12-07 @ 17:41:36
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hejsan! Jag lever o jag ser att du lever. Du jobbar o står i. Lycka till med besicktningen. God Jul önskar vi dej här på Vattugatan 7d, saknar våra pratstunder på msn.

2008-12-08 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0