Free Cursors

1 februari 2008!!!

image780

God middag mina vänner,

Ja, då var det fredag igen, guuud vad skönt!!! Idag blir det jobbarsväng på förmiddagen, sen hämtar jag sonen i skolan 12.30 då han slutar för dagen. Sen bär det av hemåt, jobba lite igen, fixa lite mellis till sonen, de får soppa idag i skolan, vilket jag inte tycker är nån lunch för skolbarn. Ja, för sonen går det ju bra, han slutar ju och kommer hem och kan ta sig nåt att äta, men för de som kanske går till både 14 och 15... Nej, inte soppa och inte risgrynsgröt, det tycker jag de kan ta bort från skolmaten...

Dagens middag här hemma ikväll består av kokt lax, kokt potatis, grön sparris, hollandaisesås och en röra där man fräser ihop strimlad paprika, hackad rödlök och klippt bacon... Sååååå gott!!!!! Till det dricker man självklart ett gott vin!!!!

Vad äter ni en sån här fredagskväll då???

image785
TACK mina underbara bloggväninnor, för all er omtanke när det gäller min rygg och lyckönskningar för extrajobbet jag sökt. Har inte hört nåt än, men vi får se...

Nog för att det vore skiiitkul!!!!!!

Har haft lite snack på msn nu på morgonen/förmiddagen med Desireé, Marie, Cia och Mira, det förgyller tillvaron, verkligen, ni är underbara hoppas ni vet det!!!!!

image781Till Er!!!
Igår kväll installerade (uppgraderade) jag MSN på datorn, nu har jag version 8.5... Vet inte vad som är bättre eller sämre, har ju bara snackat lite med vännerna men jag ska kolla runt lite sen o se vad som är ändrat...

Imorgon blir det inget speciellt, ta det lite lugnt med barnen, spela lite spel kanske. Åtminstone försöka se till att de kanske inte häckar framför datorn hela tiden. (De har datorer i sina rum) Är det väder kan man försöka ta en promenad eller så... På söndag åker sonen och jag vid 10.30, han har innebandyträning 11-13 och sen stannar han hos sin pappa, de ska på hockey kl.16... Och i o med att sonen tränar i den stad där pappa bor är det ingen mening med att han åker med hit o sen tillbaka efter en stund... Så när de ska på hockey brukar vi göra såhär och det funkar kanonbra...

image782

Nehej ni, nu ska jag ta tag i arbetet lite till, klockan sticker iväg.. Ska ju hämta sonen om en timme... Han åker skridskor på gymnastiktiden idag (11-12), sen är det mat och direkt när de ätit slutar dom...


Ha en fin dag!!! Återkommer senare...


Massa kramisar

Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Cissi

Vi äter, som vanligt på fredagar, pizza i kväll. Ha en fortsatt bra fredag! :) /Cissi.

2008-02-01 @ 12:26:02
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Annsingen

Idag blir det ett recept jag inte prövat förr...kotletter i god sås:) Receptet kommer på min blogg lite senare:))

2008-02-01 @ 14:20:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Mia

Ville bara visa att jag kikat in :-)
Kram

2008-02-01 @ 15:30:36
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: F

Vi får se vad det blir här, kom hem nu på em. Hoppas ni får en mysig fredagkväll!Kram

2008-02-01 @ 16:45:36
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Cia

Du är oxå en fantastiskt underbar människa !
Kraaaaaaamiz

2008-02-01 @ 17:52:03
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha en riktigt skön fredagkväll där! Har käkat kyckling här...med lite vin..gott d med!
Kram o pözz o tack för uppskattande mail! Pözzen!

2008-02-01 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0