Free Cursors

Gomorron, eller vad det är...

image818
Ingen större skillnad på vädret idag jämfört med igår...

Ja, igår ja, herregud jag vet inte vart dagen tog vägen... TACK alla ni som skrev kommentarer hos mig, jag tror aldrig jag varit uppe i 25 kommentarer förut på ett och samma inlägg...
Ja, först var vi iväg på ett kundbesök, som var väldigt givande och som vi hoppas och tror väldigt mycket på. Sen var vi hemma o mellanlandade en liiiten stund för att sedan åka på det andra.
Det var lika trevligt och givande det, blev bjudna på lunch också, gott gott!!! Sen bar det av hemåt, jobbade undan allt det som blivit lidande för att jag varit borta så länge. Sen kom makens barn, sen var det matdags, tvätt och ja allt som ni vet som man brukar göra i stort sett varje dag... Kl.20 var det "Det okända" som var väldigt mäktigt igår, tyckte vi.. Var det någon som såg det och vad tyckte ni????
Ja, sen fick jag för mig att måla naglarna, hittade ett lack som jag inte haft på länge länge, så då gjorde jag det, fastnade också framför en film som jag tror hette Phone Booth, eller nåt sånt... Jaha, då satt man där... Sen skulle jag göra ett godnatt-inlägg, då kom jag inte in på blogg.se, varför är det så, nästan varje kväll vid 23-tiden, då är det absolut stört omöjligt att komma in och kommer man in kan man inte lägga in bilder...
Jag blir så "¤#¤%/%¤"#"&"!!!!!!!!!!
image819
Idag blir det inte så mycket fart, känner mig seg... Maken är o hjälper en kompis, ska dit och äta lunch med honom sen...
Sen ska jag bädda rent i makens o min säng i eftermiddag efter att jobbet är klart. Maken är hemma efter 17, ska fixa god middag til oss ikväll (jag alltså).. Potatisgratäng och kassler... Receptet på min smarriga gratäng hittar du här... (och två recept till...)
Imorgon jobbar jag fram til 10.30, sen ska jag iväg lite och sen är jag ledig på eftermiddagen... Ska stooorstäda huset, gud så skönt!!! Sen på lördag ska jag på innebandycup med sonen, ja det äre inte vår helg, men det är hans klubb/lag som anordnar och det är bra om man visar sitt intresse och hjälper till att bygga sarg och så... Sälja lotter ska vi göra också...
Imorgon ska vi hem till våra bästa vänner, ska bli sååå kul!!!! Karlarna ska basta och ta en öl, eller två medan vi fruar fixar maten, ja jag brukar lägga mig i och hjälpa till, vi har precis lika kul i köket som de har i bastun... Har köpt en liten surprise att ta med dit, alltid kul att ta med nåt... En jättefin ljuslykta i borstat silver kan man säga (ja det är inte silver men jag vet inte vad det är, silverFÄRGAD är de alla fall...) med ett jättefint silverljus inuti, med glitter på... Ja, det blir till att köpa en likadan själv också, den är såååå vacker...
image820
Nehej ni, nu ska jag återgå till arbetet litegrann... Hoppas jag har skrivit tillräckligt för att ni ska tycka att jag är liiite intressant igen, om ni nu nån gång tyckt det...

Massor massor av kramar till er alla!!!!!
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Stine

hej.. kolla in mina alla hjärtans dags prylar
lite tips..

2008-02-07 @ 10:47:11
URL: http://stinelife.blogg.se
Postat av: Mira

Jag gillar att läsa om dina dagra och dina planer, städningen och dina smarriga recept.

men fan också. Jga missade Det okända, IGEN!!!

Pözz och kjam

2008-02-07 @ 10:50:28
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: johanna

hej på dig.

hoppas du har en bra torsdag. jag tänkte tipsa dig
om en sida som heter gratisbio. många har redan hört talas om den och många är redan medlem. men just du kanske inte är så jag tänkte att jag tipsar.

gratisbio är en sida som drivs genom att ge svenska
folket gratis bio checkar även gratis present kort.
gratisbio har över 500 annonsörer på sin sida som just annonserar om en massa olika saker. det kan vara allt från att du ska vara med i en tävling till att du kan handla på postorder. en massa erbjudanden och en massa gratis grejer. en del sidor behöver du bara klicka på för att få poäng.
för poäng är just det du får. genom att gå in på poäng kommer alla annonsörerna upp. där står det vad du behöver göra och hur mycket poäng du får.

för att just du ska få en biocheck
hem krävs 400 poäng.

för att du ska få ett present kort
hem krävs 1000 poäng.

det kan låta mycket men man tjänar snabbt ihop det.
present kort väljer du själv var du vill ha någonstans det finns allt från hm och vero moda till siba och stadium. de stora kedjorna helt enkelt.

jag har varit medlem i drygt 1 månad nu och fått
hem present kort på över 2000 kronor. jag har även
fått 5 biocheckar.

kom ihåg att gratisbio är gratis. och kanske tänker
ni att det är samma som gratisgen gratiskungen och
godiskungen med mera. men detta är mycket bättre.

läs alla referenser på gratisbio. har du frågor
så är jag villig och svara på dom. hoppas du blir
medlem och blir nöjd när du får dina checkar hem.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-02-07 @ 10:59:55
URL: http://www.someones.blogg.se
Postat av: Gabbi

Kul att läsa dina recept!! Klart att vi kommer tebaka!
Kram

2008-02-07 @ 11:43:28
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Kristina

Måste genast läsa dina recept, alltid kul med nya tips:) Ha en bra dag! Kram

2008-02-07 @ 16:09:28
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Soffie

Tycker alltid du skriver bra!
Vad fin silverlyktan lät.Å mums för gratängen!!
Ha en bra kväll!

2008-02-07 @ 17:17:57
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Nita

Har aldrig problem med blogg.se fast å andra sidan så har jag ju skrotat allt vad Internet Explorer heter ;-) Hela sajten är ju uppbyggt för FF så det är bara du uppgraderar dig ;-)

2008-02-07 @ 17:27:04
Postat av: Anneli

Hej Tjejen

Jag var in på din sida, där hittade jag en lista som du hade skrivit. Så nu har jag svarat på den på min blogg sida.

Kolla om du vill

Kram Smoggen

2008-02-07 @ 17:49:46
URL: http://www.smoggen.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja jag hade också en himla massa strul för att kommentera och lägga in inlägg eller jag kom rättare sagt inte ens in i mittloggin på blogg.se!
/Sus

2008-02-07 @ 18:15:03
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Mia

Ville bara skicka iväg en kram till dig!

2008-02-07 @ 19:46:14
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Junitjej

Visst vill du vara med och tävla?
http://junitjej.blogg.se/1202411188_vinn_kta_te.html

2008-02-07 @ 20:26:20
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0