Free Cursors

Gomorron, gomiddag!!!

image826
TACK alla mina underbara vänner för alla era kommentarer igår... Blir såå glad när man kommer hem o ser att ni skrivit...
Ja, det var innebandy för hela slanten igår, åkte hemifrån kl.08.15 på morgonen och var hemma kl.17.15. Gissa om man var trött, vi var ju hos våra bästa vänner i fredags kväll, på middag. Åt fondue och en massa goda grejer till... Drack ETT glas vin för jag skulle ju upp på lördagsmorgonen... MEn vi var inte hemma förrän ca 02.00, så när klockan ringde så var jag inte sååå pigg, men bara jag kom upp så var det okej. Sonen spelade två matcher, första kl.09.00 och sen kl.16.00, så är det när man anordnar (deras lag var det som anordnade cupen) att man får spela första och sista... Den första vann dom med 6-3, sonen gjorde 4-3 målet, sååå stolt kille, skjöt ett snyggt skott över halva planen som målvakten missade och det gick på stolpen och in i mål... Den sista förlorade de med 2-0. Men jag tror att det beror på denna eviga väntan över dan, de hade ingen glöd kvar liksom... Men deras säsongsresultast hittills är kanon, har vunnit alla matcher utom två.. En oavgjord för några veckor sen och en förlust igår... Vad säger man om det??? GRATTIS KILLAR!!!!
Nu ska maken och jag åka till landet och titta till det där, så jag återkommer väl lite senare...
Jag ber om ursäkt för att jag inte knallar runt på mina favvobloggar ochg skriver nåt... Men jag vill inte se om ni skrivit nåt om Let´s Dance från i fredags, för det har inte vi sett än. Ska spela in reprisen så det ska vi se ikväll... Såååå, det kan hända, beroende på NÄR vi tittar, att jag inte kommer o gör avtryck eftermig förrän imorrn...

Ha en underbar dag, alla ni!!!!

Massa kramar
Cimsan
image827

Kloka ord:
Postat av: F

Kul att det gick så bra för sonen!Hoppas du också får en underbar dag, här har det dock varit lite krassligt med huvudvärk och så...lite bättre idag!Kram

2008-02-10 @ 11:29:48
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Sessan

Grattis till lill killen ;0)

Massa kramar till dig vännen

2008-02-10 @ 17:51:41
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0