Free Cursors

HÄR ÄR JAG!!!!!

image904
Är det nån mer än jag som är vansinnigt trött på regn???? Fan, det tar ju aldrig slut...
Idag har jag känt mig hängig och varit sååå trött, åkte hem och gjorde frukost till maken och mig efter att jag hade skjutsat sonen till skolan. Sen la jag mig faktiskt och tittade på lite såpoperor nån timme, orkade bara inte vara på benen... Men sen har jag liksom varit vinglig och konstig hela dagen... Ja ja, det löser sig väl...  Har i alla fall jobbat undan allt som låg, så jag känner mig ändå nyttig. Igår kväll läste sonen läxa, vi åt lite chips och dip efter att sonen ätit grillkorv och makaroner, spelade lite musik och hade det skönt. Sonen låg inne i bonusdotterns rum o kollade på en Wallanderfilm o höll kaninen sällskap... Nattade sonen o hängde en tvätt, sen överraskade maken mig med varma mackor, med tunna falukorvsskivor på och ett stekt ägg o lite cajun krydda... Åt dom med stark senap till, guuuud så gott det var. Kanske kan han överrraska mig ikväll också??? Vore mumsigt...
Uppdatering: Jag har nu smsat maken och frågat om vi inte kan ta sån där varm smörgås med lite té ikväll när barnen lagt sig och det kunde han fixa... MUUUMS!!!!!!
image902
Ikväll är sonen hos sin pappa, de ska på hockey. Ja jag förstår om ni undrar om de inte gör nåt annat, men de är hockeyfrälsta båda två... Pappan har varit lagledare för ett A-lag i hockey men slutade i höstas, det tog liksom all alll tid för honom och sonen hade ingen egentid med pappa... Så nu nöjer de sig med att åka på matcher och titta o så... Och jag är glad att sonen har ett intresse i det, och inte ränner på stan o smygröker eller får dåliga kompisar...
Ikväll blir det spagetti o köttfärssås, maken är nu o hämtar sin son, dottern skjutsar mamman hit senare, för hon pryar... Sen blir det "Det okända" klockan 20 ikväll, det ska bli kul att se för det är Camilla som är medium ikväll och det är hon som vann Det okändas akademi förra året. Ja, snart är det dags, den 1 april ska vi på storseans med Terry Evans igen, guuuud så spännande!!!!! 

Imorgon ska vi ut och handla presenter till bonusdottern då som fyller 15 på lördag. Har beställt smörgåstårta idag, hur gott är inte det??? Ska även passa på att handla lite mat och vin inför helgen.

Vad gör ni en kväll som denna????
Var rädda om er och gör inget som inte jag skulle göra...

Massa kramisar
Cim
image905

Kloka ord:
Postat av: Des

Hej gumman!
Har du en sån karl till mig med eller fick du den enda?! ;-)
Hoppas ni får en mysig kväll och hälsa maken!!!
Kramar

2008-02-27 @ 17:51:53
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: teddy

oj men hejsan. det var ett tag sedan. Jag häsar på här då och då iaf :) Håller med dig om att vädret gör en hängig - jag har varit trött heeeela dagen.
Hoppas din onsdag varit bra hur som.

stor kramenm

2008-02-27 @ 20:25:00
Postat av: Anonym

Tack! Jag hoppas vi valt rätt tapet!
Sov gott och hoppas du får en bra torsdag!

2008-02-27 @ 21:03:28
Postat av: Cim

Des: Ja du, det låter oftsat som om jag har den enda, men jag är säker på att det finns fler, men dom är nog ganska lätträknade... PÖZZ...
Teddy: Har du nån blogg man kan kika på??? Eller har jag bara missat vem du är, kanske borde jag veta??? Kramen...
Emelie: Tror jag det var, den enda jag kommenterat om nån tapet... Kram på dig...

2008-02-27 @ 22:48:37
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0